Log4j: Hør eksperternes analyse af den globale sårbarhed

Log4j: Hør eksperternes analyse af den globale sårbarhed

Følg med på Barracuda Networks LinkedIn-serie ‘Below the Surface’, hvor eksperter tager temperaturen på Log4j-sårbarheden, der gav sikkerhedseksperter over hele verden dybe rynker hen over juleferien. I afsnittet vil seerne få indsigt, statistikker og tips om, hvordan man bør takle den trussel, der i øjeblikket påvirker cybersikkerhedsindsatsen markant.

Barracuda-eksperterne Anshuman Singh og Tushar Richabadas diskuterer bl.a.:

- Hvorfor har de for nylig afslørede Log4j-sårbarheder forårsaget så stor skade?

- Hvilke angrebsforsøg har Barracuda set?

- Hvad forsøger angriberne at opnå?

- Hvad er de konkrete virkninger af Log4j-sårbarhederne?

- Hvordan opdages sårbarheder som Log4j?

Anshuman og Tushar deler også interessante nye resultater om mængden af ondsindede angreb, der forsøger at udnytte Log4j-sårbarheden, hvor angrebene kommer fra, og andre mønstre, der karakteriserer Log4j.

Se afsnittet "Tendenser for Log4j-angreb"

Om Below the Surface

Below the Surface er en LinkedIn Live-serie, hvor ledere og eksperter fra Barracuda og kolleger i branchen tager temperaturen på forskellige temaer inden for it-sikkerhed. Tidligere episoder kan findes på sitet og har handlet om cloud-native backup-strategier, flere kvinder inden for teknologi, fremtidens arbejde, forbedring af bevidstheden om cybersikkerhed og meget andet.

Barracuda Networks tilbyder industriledende og omkostningseffektive it-løsninger inden for netværks- og applikationssikkerhed, e-mail-beskyttelse, informationssikkerhed, backup og arkivering med direkte kundesupport 24/7. Den prisbelønnede portefølje af sikkerhed- og databeskyttelsesløsninger understøtter hardware-baserede, virtuelle og cloud-baserede it-miljøer. Det gør det nemt for organisationer i alle størrelser at arbejde med en overordnet sikkerhedsstrategi, som håndterer alle aspekter af deres netværk, applikationer og e-mails.

Blandt de over 150.000 virksomheder og organisationer, der anvender Barracudas løsninger, findes Boeing, BT, Microsoft, IKEA, MIT, FN, Volvo og SAS samt små og mellemstore virksomheder i over 100 lande. Barracuda arbejder med en klar kanalstrategi og forhandler sine løsninger gennem mere end 5.000 partnere. Hovedkontoret ligger i Campbell, Californien (Silicon Valley) og ejes af det private investeringsselskab Thoma Bravo.

For mere information, besøg www.barracuda.com