Ny administrerende direktør for BaseCamp i Norden – Kristina Olsen

Pressemeddelelse -

BaseCamp Student Nordics får ny administrerende direktør for Norden – Kristina Olsen

BaseCamp Group er meget begejstret over at kunne meddele, at Kristina Olsen har sagt ja til at slutte sig til det europæiske hold som administrerende direktør for norden. BaseCamp Student har længe haft en ambition om at vækste porteføljen uden for Danmark. Kristina vil lede denne proces.

BaseCamp Student drifter i dag fire ejendomme i Københavns-området inkl. det 33-dobbelt prisvindende byggeri med løbebane på taget i Lyngby samt to studieboligprojekter under udvikling i Aarhus og Malmø (Sverige). Kristina starter den 1. december hos BaseCamp Student.

Justin Hamer, BaseCamp Student's COO kommenterer - "Vi er meget begejstrede over at få Kristina med i BaseCamps ledelse med hendes erfaring med og viden om fast ejendom. Hendes lederevner er indlysende. Og vi tror, at hun vil være en afgørende driver ift., at BaseCamp Student når sine strategiske mål i områder, hvor BaseCamp lokationer er under udvikling. Vi ser frem til at byde Kristina velkommen om bord i december.”

Kristina Olsen har været en del af ledelsen i Bonava de sidste 5 år og har over 25 års erfaring inden for ejendomsmarkedet, herunder 16 års erfaring i ledelsesroller på tværs af Norden.

Kristina starter som administrerende direktør hos BaseCamp i norden i december 2021 og kommenterer - "Jeg er meget stolt over at være en del af BaseCamp. Jeg forelskede mig straks i forretningskonceptet sammen med dets forbløffende ejendomme i hele Europa. Jeg ser meget frem til at at realisere de ambitiøse mål for BaseCamp Nordics såvel som at bidrage til den samlede vækst i BaseCamp Group

Regions

BaseCamp Student er en erfaren operatør og udvikler af studieboliger og koncepter, udvikler af byarbejdspladser samt turistoplevelser på førsteklasses og dynamiske akademiske hotspots i Europa såsom København, Lodz, Aachen, Göttingen, Potsdam, Leipzig, Berlin og inden længe Dortmund og Katowice. BaseCamp Student har udviklet og planlagt over 10.000 studieboliger og -senge i Europa siden 2014. BaseCamp Students projekter er kendetegnet ved design i høj kvalitet og er allerede blevet tildelt diverse internationale arkitekturpriser. De multinationale hold med over 100 ansatte er baseret i Berlin, København, London, Luxembourg og Warszawa. Fokus for BaseCamp Student Operations er at pleje og styrke studiemiljøet og fællesskabet på hver BaseCamp lokation samt at give de studerende en uforglemmelig oplevelse og de bedste omgivelser for deres studier og udvikling.

Nicolai Hanmark

Pressekontakt Marketingkoordinator