BASF præsenterer årets resultat for 2017

Tirsdag d. 27 februar, præsenterer BASFs bestyrelsesformand Dr. Kurt Bock og CFO Dr. Hans-Ulrich Engel årets resultat for 2017:

Omsætning: €64,5 milliarder

EBIT før ekstraordinære omkostninger: €8,3 milliarder

Efter et succesfuldt år i 2017 har BASF haft en god start på 2018. "Sidste år opnåede vi en betydelig vækst og formåede at øge vores rentabilitet yderligere. Desuden har vi lagt et vigtigt fundament for vores virksomheds fremtidige udvikling - både hvad angår medarbejdere og strategi ", siger Dr. Kurt Bock, bestyrelsesformand for BASF SE, ved præsentationen af 2017 årsrapport i Ludwigshafen .

læs mere BASF Full Year result 2017

• årsresultat 2017
  • finansielle resultater
  • basf a/s