Fra Berlingske Media til Best Western Hotels & Resorts

Fra Berlingske Media til Best Western Hotels & Resorts

Katrine Høgsberg er ansat som ny Marketing Manager hos Best Western Hotels & Resorts, hvor hun vil indgå, som en del af det skandinaviske team med fokus på de danske hoteller.

Katrine har en solid baggrund fra forskellige reklame- og mediehuse. Senest har hun gennem 5 år været Content manager hos Berlingske Media.

”Vi har høje forventninger til samarbejdet med Katrine. Hendes faglige og personlige profil gør hende i stand til, i samarbejde med vores medlemshoteller, at fastholde og videreudvikle vores stærke markedsplatform ”hotels for locals”, udtaler Søren Nystrøm, Country Manager i Danmark for Best Western Hotels & Resorts.

Kategorier