DE TRE STØRSTE ENTREPRENØRVIRKSOMHEDER I SKANDINAVIEN HAR VALGT BLÅKLÄDER

DE TRE STØRSTE ENTREPRENØRVIRKSOMHEDER I SKANDINAVIEN HAR VALGT BLÅKLÄDER

De tre største entreprenørvirksomheder i Skandinavien har valgt Blåkläder

Det svenske selskab Blåkläder tager en stor del af det skandinaviske marked. De tre største entreprenørvirksomheder i Skandinavien, NCC, Skanska og PEAB, har valgt Blåkläder som eksklusiv leverandør af arbejdstøj. Aftalerne løber i 3 år og har en samlet ordreværdi på cirka 450 mio SEK.

Den drivende kraft i Blåkläder ligger i den udfordring at udvikle produkter, som gør arbejdsdagen for fagmanden mere sikker, lettere og mere behagelig. Korrekt, sikkert og smart klædt, fra inderst til yderst er mottoet, som bliver værdsat af de tre største byggefirmaer i Skandinavien.

"Det er afgørende for os på NCC, at Blåkläder leverer arbejdstøj af høj kvalitet, funktionalitet og med en god pasform. Vi værdsætter også, at Blåkläder har egen produktion og lager samt et stærkt fokus på miljøet ", siger Ole Kristoffersen, Purchasing Manager hos NCC.
De nordiske aftaler med NCC og Skanska er en forlængelse på 3 år, mens den nordiske aftale med PEAB er helt nyt. Aftalen betyder, at Blåkläder bliver en eksklusiv leverandør af arbejdstøj til de ansatte i virksomhederne. Derudover Blåkläder leverer også sko og handsker til NCC og PEAB.

Vi er meget stolte af at modtage den tillid fra disse tre gigantiske entreprenørvirksomheder, og det beviser, at vores investeringer betaler sig, og at vi fokuserer på de rigtige ting. Samtidig giver de os udfordringer, der gør at vi både udvikler os og ekspanderer" siger Peter Mönhage, Country Manager for Blåkläder i Sverige.

Blåkläder fortsætter kontinuerligt med at udfordre markedet på arbejdstøj. Produktudviklingen laves i tæt samarbejde med brugerne og kollektionerne bliver udviklet i henhold til kravene på markedet. Specielt udviklede løsninger til specifikke erhverv, kan nemt fremstilles ved lydhørhed og en fleksibel produktion i deres egne fabrikker i Sri Lanka og Vietnam.

"Det er vigtigt at lytte til brugerne i stedet for at gøre, hvad vi mener er rigtigt. Mange af vores kunder har vores tøj på i mindst 40 timer om ugen. Udfordringen er at kombinere funktion og kvalitet med design for at opnå succes "siger Peter Mönhage.

Store aftaler kræver mere af Blåkläders kapacitet. Det er derfor, at selskabet nu investerer i det fuldautomatiske lagersystem AutoStore. Denne investering gør det muligt at lagerdisponeringen bliver 60% mere effektiv. Systemet giver også en hurtigere håndtering af ordrer, og en bedre leveringsevne.

For mere information, venligst kontaktt:

Anders Carlsson, CEO at Blåkläder

E-mail: anders.carlsson@blaklader.com, phone: 0733-905454