HØJKVALITETS EVOLUTION – NU I HIGH VIS

HØJKVALITETS EVOLUTION – NU I HIGH VIS

Vores all-weather Evolution kollektion i høj kvalitet, er specielt designet til at modstå hurtige skift i vejrforhold og temperaturer. Sejt, innovativt og yderst behageligt tøj, der passer perfekt til en dårlig vejrudsigt.

Evolution udvides nu med High Vis jakke og parka, med høj synlighed til alle vejrforhold.

De jakker, der nu kommer ind i Evolution-familien, er noget ud over det sædvanlige og kan bedst beskrives som kvalitet, funktion og komfort i perfekt kombination.

4469 Evolution High Vis Parka Jakke
er en thermal foret High Vis vinter parka lavet i et vind- og vandtæt materiale i høj kvalitet med fremragende åndbarhed. Jakken har en varm, letvægtsforing lavet af genanvendte PET-flasker. For at sikre en overlegen pasform og komfort, har jakken formsyede ærmer, ventilation under armene og en to-vejs lynlås. Den har talrige tekniske funktioner, herunder tapede sømme, en stormklap, vindbeskyttelse rundt om halsen, manchetter med tommelfingergreb, en justerbar og aftagelig hætte, forstærkende tryk, refleksdetaljer og fleeceforede lommer med læg og klap. Den har med andre ord alt.

4490 Evolution High Vis Skal Jakke er lavet i samme fantastiske materiale som 4469. God bevægelsesfrihed som øges i forbindelse med det fleksible materiale samt stretchpaneler på udvalgte områder. Jakken har en to-vejs lynlås og formsyede ærmer for at sikre en overlegen pasform. Jakken har tapede sømme og er ideel til brug hele året, i koldere vejr med et ekstra lag fleece eller med vores insulatejakke. Jakken har justerbar og aftagelig hætte.

Både 4469 High Vis Parka Jakke og 4490 Skal Jakke er på lager nu!

René Christiansen, Country Manager Blåkläder Denmark
E-mail: rene.christiansen@blaklader.com, t: +45 2177 0294

BLÅKLÄDER udvikler, producerer og distribuerer arbejdstøj, handsker og sko til håndværkere med høje krav til funktionalitet, kvalitet og design. Vi sælger vores produkter på et internationalt marked via forhandlere. Vores hovedkontor og produktudvikling er placeret i Svenljunga, Sverige. Vi har vores produktionsenheder i Vietnam og Sri Lanka og producerer ca. 3. millioner stykker Blåkläder arbejdstøj årligt. Med 17 datterselskaber i Europa og USA og en årlig omsætning på 100 mio. €, er vi det største brand af arbejdstøj i Norden og en af verdens førende producenter.