BMW i3 Unlimited: Køb en ny BMW i3 og få ubegrænset frihed og strøm i tre år med CLEVER

I forbindelse med regeringens aftale med Socialdemokratiet og Radikale Venstre omkring nedsættelse af afgiften for elbiler i 2017 har BMW Danmark nedsat prisen til et attraktivt niveau og kan samtidig i samarbejde med CLEVER tilbyde ubegrænset frihed og strøm i tre år inkluderet ved køb af en ny BMW i3.

BMW i3 fås i to forskellige udgaver. Både som ren elbil og som plug-in-hybrid. Begge modeller er for nyligt opdateret til 33 kWh/94 Ah batteri, hvilket giver den rene elbil en rækkevidde på 200 km ved almindelig kørsel (op til 300 km) og BMW i3 plug-in-hybrid en rækkevidde på op til 330 km på en opladning.

Nu får alle kunder, der køber en ny BMW i3, CLEVER Unlimited med i prisen og får ovenikøbet en ladeboks installeret på hjemmeadressen (hus, sommerhus eller parkeringskælder), ladekabel og ubegrænset brug af strøm på alle CLEVERs ladestandere i Danmark, Sverige og Nordtyskland i tre år.

CLEVER Unlimited

• 0 kr. de første tre år. Efter tre år er prisen 599 kr. per måned.
  • Ubegrænset opladning hjemme.
  • Monteret ladeboks med fast ladekabel.
  • 11 kW standard installation af ladeboksen.
  • Ubegrænset forbrug på alle CLEVERs ladestandere.
  • Ladekabel og ladekort til alle CLEVERs ladestandere.

Hvis det ikke er aktuelt at oplade hjemme, tilbyder CLEVER ligeledes

CLEVER Unlimited Network

• 0 kr. de første tre år. Efter tre år er prisen 399 kr. per måned.
  • Ubegrænset forbrug på alle CLEVERs ladestandere.
  • Ladekabel og ladekort til alle CLEVERs ladestandere.

Prisen for BMW i3 Unlimited fra 296.000 kr.

Prisen for BMW i3 Unlimited plug-in-hybrid fra 373.200 kr.

Med de fire mærker BMW, MINI, Rolls-Royce og BMW Motorrad, er BMW Group verdens førende premium producent af biler og motorcykler, som også tilbyder finansielle ydelser og mobilitetsservice. BMW Group har 31 produktionsanlæg i 14 lande samt forhandlernetværk i 140 lande.

I 2016 solgte BMW Group cirka 2.367.000 biler og 145.000 motorcykler på verdensplan. Omsætningen i 2016 var 94,16 mia. euro og overskuddet før skat var 9,67 mia. euro. Koncernen havde per 31. december 2016 en global arbejdsstyrke på 124.729 medarbejdere.