BookBeat lancerer nyt tilbud til studerende

BookBeat lancerer nyt tilbud til studerende

Sommeren 2022 var den hidtil bedste sæson for BookBeat i antallet af brugere som registrerede sig til streamingtjenesten for e- og lydbøger, og majoriteten af registreringerne kom fra de yngre aldersgrupper. For at imødekomme de unges behov, suppleres nu et nyt tilbud, og dermed kan danske studerende nyde godt af op til 20 timers lytning for bare 49 kr./måned.

Studerende får op til 20 timers lytning eller læsning for kun 49 kr./måned, uanset om de tidligere har prøvet BookBeat eller ej. Det eneste krav er et gyldigt studiekort. Desuden benytter BookBeat sig af SheerID, for at verificere at en bruger er registreret som studerende og dermed berettiget til studierabatten.

- De studerende er en vigtig målgruppe for os af flere årsager, ikke mindst fordi de har stort potentiale for at blive loyale BookBeat-brugere med tiden. Så det føles ekstra godt, at vi nu kan lancere et skræddersyet tilbud eksklusivt til studerende, samtidig med at vi tager endnu et skridt ind på det danske marked, siger Paulina Sawicki, Country Manager for Danmark på BookBeat.

Siden BookBeat gjorde sit indtog i Danmark i 2020, har der været fokus på at få så mange personer som muligt til at streame bøger, især i de yngre målgrupper. Det er sket gennem både markedsføring og ved konsekvent at udfordre prissætning og oplæg for de forskellige abonnementer. BookBeat Basic (20 timer/måned) er således det mest foretrukne abonnement blandt nye brugere.

Tilbuddet til studerende blev fornyeligt lanceret i nabolandene Sverige, Finland og Tyskland og nu kobles flere markeder, heriblandt altså også Danmark, på.

For mere information:
Paulina Sawicki, Country Manager Denmark, paulina.sawicki@bookbeat.com

BookBeat er en af Europas ledende streamingtjenester for e- og lydbøger. Virksomheden er ejet af Bonnier Books og blev grundlagt i 2015. BookBeat har været virksom i Sverige siden 2016 og siden 2020 i Danmark. I dag har BookBeat, som har hovedkontor i Stockholm, over 140 ansatte.

På nuværende tidspunkt er BookBeat tilgængelig på 30 europæiske markeder, og har mere end 600.000 betalende brugere, hvoraf størstedelen er at finde på kernemarkederne Sverige, Finland, Tyskland, Danmark og Polen.

For mere information, besøg www.bookbeat.dk

Josefin Nordin

Pressekontakt Country Manager Netherlands, Belgium & Denmark +46 73 743 03 63

BookBeat er en af Europas ledende streamingtjenester for e- og lydbøger. Virksomheden er ejet af Bonnier Books og blev grundlagt i 2015. BookBeat har været virksom i Sverige siden 2016 og siden 2020 i Danmark. I dag har BookBeat, som har hovedkontor i Stockholm, over 150 ansatte.

På nuværende tidspunkt er BookBeat tilgængelig på 30 europæiske markeder, og har mere end 700.000 betalende brugere, hvoraf størstedelen er at finde på kernemarkederne Sverige, Finland, Tyskland, Danmark og Polen.

For mere information, besøg www.bookbeat.dk