BookBeat underskriver aftale med Simon & Schuster

BookBeat underskriver aftale med Simon & Schuster

BookBeat og Simon & Schuster, en global leder inden for udgivelser af almen interesse, har indgået en aftale om at tilføje over 7.000 engelsksprogede lydbøger til BookBeat-tjenesten. Simon & Schusters imponerende forfatterliste inkluderer mange af verdens mest populære og bredt anerkendte forfattere samt vindere af de mest prestigefyldte litterære udmærkelser og priser.

- Vi er begejstrede for at kunne bringe Simon & Schusters lydbøger til BookBeat! Det er et fantastisk katalog, der omfatter mange længe ventede titler af bestseller-forfattere. BookBeat-brugere vil blive glade for at opdage endnu flere fantastiske historier, udtaler Anna Riklund, Head of Content Curation hos BookBeat.

Simon & Schusters lydbogskatalog vil være tilgængeligt på BookBeat i starten af sommer.

For mere information, kontakt venligst:
Anna Riklund, Head of Content Curation, BookBeat
anna.riklund@bookbeat.com

BookBeat er en af Europas ledende streamingtjenester for e- og lydbøger. Virksomheden er ejet af Bonnier Books og blev grundlagt i 2015. BookBeat har været virksom i Sverige siden 2016 og siden 2020 i Danmark. I dag har BookBeat, som har hovedkontor i Stockholm, over 150 ansatte.

På nuværende tidspunkt er BookBeat tilgængelig på 30 europæiske markeder, og har mere end 700.000 betalende brugere, hvoraf størstedelen er at finde på kernemarkederne Sverige, Finland, Tyskland, Danmark og Polen.

Pressekontakt Head of Content Curation, BookBeat

For mere information, besøg www.bookbeat.dk