Apple Watch

BookBeat understøtter nu Apple Watch

BookBeat-brugere kan nu lytte til lydbøger via Apple Watch, efter den seneste opdatering af iOS-appen. I de senere år er Apple Watch vokset i popularitet, og BookBeat bliver, med den seneste opdatering, den første svenske lydbogstjeneste, der understøtter enheden.

- BookBeats mål er at blive en naturlig del af vores brugeres hverdag. Det er også derfor appen allerede understøtter Apple CarPlay, og nu, som den første svenske lydbogstjeneste, vil være tilgængelig i Apple Watch, siger Daniel Saidi fra BookBeats iOS-team.

Med den nye Apple Watch-app kan brugerne lade deres smartphone være hjemme og i stedet streame bøger direkte til deres ur. Alt hvad de har brug for, er et Apple Watch med watchOS 6 eller nyere samt adgang til en internetforbindelse via WiFi eller eSIM. Perfekt til når de skal i fitnesscenter eller ud på en løbetur. I fremtiden planlægger BookBeat også at gøre det muligt at downloade lydbøger til Apple Watch.

BookBeat er en af Europas ledende streamingtjenester for e- og lydbøger. Virksomheden blev grundlagt i 2015 og ejes af Bonnier Books. I maj 2016 lancerede tjenesten på det svenske marked, og i dag har BookBeat, som har hovedkontor i Stockholm, over 100 ansatte.

På nuværende tidspunkt er BookBeat tilgængelig på 28 europæiske markeder, og har mere end 400.000 betalende brugere, hvoraf størstedelen er at finde på kernemarkederne, Sverige, Finland og Tyskland.

For mere information, besøg www.bookbeat.dk

Josefin Nordin

Pressekontakt Country Manager Netherlands, Belgium & Denmark +46 73 743 03 63

BookBeat er en af Europas ledende streamingtjenester for e- og lydbøger. Virksomheden er ejet af Bonnier Books og blev grundlagt i 2015. BookBeat har været virksom i Sverige siden 2016 og siden 2020 i Danmark. I dag har BookBeat, som har hovedkontor i Stockholm, over 150 ansatte.

På nuværende tidspunkt er BookBeat tilgængelig på 30 europæiske markeder, og har mere end 700.000 betalende brugere, hvoraf størstedelen er at finde på kernemarkederne Sverige, Finland, Tyskland, Danmark og Polen.

For mere information, besøg www.bookbeat.dk