For første gang har Posten Bring-koncernen håndteret over 100 millioner pakker på et år.

Bring har fordoblet sine pakkevolumener siden 2018

Bring fortsætter med at vokse i Danmark. På fem år har pakkeleverandøren øget sine pakkevolumener fra e-handlen med 91 procent.

På 5 år har Bring øget sine pakkevolumener fra den danske e-handel med 91 procent. En stigning, der har krævet markante investeringer i større kapacitet og effektivitet - uden at gå på kompromis med kvaliteten. I løbet af 2023 nåede pakkeleverandøren en stor milepæl.

- Trods et år med en presset økonomi og lavere forbrug har vi i det seneste år øget vores pakkevolumener med 4 procent. I 2023 har vores koncern for første gang håndteret over 100 millioner pakker på et år, siger Bjarne Lauritsen, director of operations hos Bring i Danmark.

I dag leverer Bring pakker med helelektriske varebiler til 1,4 millioner danskere.

I løbet af 2023 har Bring blandt andet:

• Installeret 38 nye ladepunkter fordelt på to terminaler - Taulov og Greve.

• Håndteret flere pakker end nogensinde under årets julehandel.

• Åbnet nyt robotlager i Køge.