Dette ønsker danskerne sig - i hemmelighed

Dette ønsker danskerne sig - i hemmelighed

Bring har bedt Kantar Sifo undersøge, hvad danskerne ønsker sig i julegave – som de ikke tør fortælle nogen om. I en tid med en presset økonomi og mere usikkerhed i verden er det tydeligt, at danskerne ønsker sig fred – og kærlighed.

Fred på jorden, penge og en rejse står højt på danskernes ønskeliste til jul i år. Men det er også tydeligt, at de længes efter kærlighed og intimitet. En kæreste, et bedre sexliv og sexlegetøj er faktisk noget, mange danskere ønsker sig – i smug. Det viser en ny undersøgelse, som Bring har fået lavet hos Kantar Sifo.

- Det er tydeligt, at danskerne først og fremmest ønsker sig fred og en bedre økonomi i år. Men en anden trend, vi ser er, at de også ønsker at krydre hverdagen med kærlighed og intimitet. Hos Bring plejer vi normalt at opfordre til at købe brugt, men når det kommer til sexlegetøj, er det måske mere værdsat at købe nyt, siger Matilda Adelborg, pressechef hos Bring.

Om undersøgelsen
Undersøgelsen er gennemført i Kantar Media's webpanel (Sifopanelen) i perioden 6.-12. november 2023. I alt er 1027 personer i alderen 18-79 år blevet interviewet. Webpanelet er rekrutteret nationalt ud fra tilfældige udvælgelser. Der er ingen selvrekruttering i Kantar Media's webpanel (Sifopanelen). Svarene på spørgsmålet om, hvad danskerne ønsker sig i hemmelighed, er blevet indsamlet via fritekstsvar.

Top 10 mest populære hemmelige julegaveønsker
1. Fred på jorden