Pakkeboom i kiosker og butikker – Bring opfordrer danskerne til at hente deres pakker hurtigst muligt

Igen i år har Black Week skabt et pakkeboom, og for at kunne håndtere de ekstra mange pakker under årets julehandel, kommer fragtfirmaet Bring med en opfordring. Hent dine pakker så hurtigt som muligt – så har du chancen for at vinde et gavekort i den årlige julekonkurrence.

Tiden op til jul er den periode på året, hvor danskerne handler mest online. Det betyder, at hele logistikkæden er under stort pres. Derfor har Bring oprettet en konkurrence blandt dem, der henter deres pakker hurtigt i pakkeshoppen.

- Under Black Week og i løbet af julehandlen håndterer vi rigtig mange pakker. For at vi kan indlevere nye pakker i pakkeshopsene, er det vigtigt at de pakker som allerede ligger derude bliver afhentet. Siden konkurrencen startede for seks år siden, kan vi se, at pakkerne er blevet afhentet hurtigere. Over halvdelen af danskerne hentede sidste år deres pakke i pakkeshoppen inden for 24 timer, siger Matilda Adelborg, pressechef i Bring.

Betingelser for konkurrencen
Afhenter du din pakke inden for 24 timer, er du automatisk med i konkurrencen om et gavekort til Magasin på 500 kr.

• Konkurrencen løber i perioden 20.11.2023 – 23.12.2023
  • Der trækkes en ny vinder hver dag.
  • Vinderne udtrækkes tilfældigt blandt alle dem, som inden for det seneste døgn har afhentet deres pakke i henhold til konkurrencebetingelserne.
  • Vinderne får direkte besked hver fredag.
  • De heldige vindere modtager et gavekort på kr. 500 kroner til Magasin, som kan bruges både på magasin.dk eller i fysiske Magasin butikker
  • Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter.