Brogaarden skærper profilen og går nye veje i 2021

Brogaarden lancerer i dag en række nye tiltag, som skal imødekomme kundernes behov for rådgivning og sparring på nye måder. Målet er at komme mere i øjenhøjde med landets hesteejere og sikre en større tilgængelighed af vores faglige ekspertise.

Brogaarden har gennem generationer opbygget en stor ekspertise inden for forskning, udvikling og rådgivning i blandt andet hestefoder. Den viden har vi gennem årene stillet til rådighed for vores kunder og andre interesserede hesteejere – blandet andet via bøger om fodring og gratis telefonrådgivning med vores ernæringseksperter. Mange hesteejere er imidlertid begyndt at søge råd og vejledning gennem de sociale medier. Det vil vi gerne imødekomme og lancerer derfor i dag en række initiativer, som tilbyder den samme gode rådgivning på nye måder.

”Vi har længe haft et ønske om at kunne dele mere ud af vores faglige viden omkring hestefoder. De fleste danske hesteejere bruger hver dag mange ressourcer på at give deres hest de bedste forhold. De vil vi, som leverandør af kvalitetsfoder, gerne hjælpe dem godt på vej med i de medier, hvor de er til stede og efterspørger rådgivning,” forklarer Louise Woss Sigerslev, der er markedschef hos Brogaarden.

Rådgivning i øjenhøjde

De nye initiativer fra Brogaarden inkluderer blandt andet en serie af gratis videoer og podcasts, hvor hesteejere nemt kan få viden om fordring og professionel rådgivning i de forskellige fodringsmuligheder til heste. På Brogaardens hjemmeside og sociale medier vil man fra i dag således kunne finde videoer med vores mangeårige samarbejdspartner, dyrlæge Nanna Luthersson. I videoerne gennemgår hun en række foder- og sundhedsråd, som hurtigt og enkelt kan afklare mange hesteejeres grundlæggende spørgsmål til fodringen. Derudover har vi også sat en række ernæringseksperter i stævne i vores nye podcast-serie ”Hvad er der i krybben?”, som produceres i samarbejde med Ridehesten. I hver episode tager vores eksperter lytterne hele vejen rundt om et relevant foderemne, så de kan få nye indspark til deres udfordringer. Lytterne har også mulighed for at sende spørgsmål ind til eksperterne og komme med ønsker til programmernes temaer.

Fælles rideture

Som noget nyt vil vi også løbende arrangere fælles rideture for vores kunder og andre interesserede hesteejere i de mange spændende landskaber, der findes rundt omkring i Danmark. Deltagerne får både en storslået naturoplevelse samt et socialt og fagligt indhold. Derudover vil vi med en ny hjemmeside, flotte plakater med gode foder- og sundhedsråd, bedre nyhedsbreve og mere annoncering ligeledes imødekomme vores kunders ønske om faglig viden og service i øjenhøjde. I løbet af foråret præsenterer vi desuden løbende nye initiativer, der skal komme vores nuværende og fremtidige kunder til gavn. Inden længe lanceres således også en række nye specialprodukter i vores fodersortiment til heste.

Rolf Momberg-Jørgensen (salgs- og marketing dir.)
Mail: rm@brogaarden.eu

• cvi