Lad os se på, hvordan fremtidens destinationsarbejdspladser vil se ud.

10 faktorer i udviklingen af fremtidens arbejdsplads

Det er ikke kun menneskene og teknologien på arbejdspladsen, der ændrer sig – hele konceptet omkring at arbejde gentænkes, så design og udførelse kommer i fokus.

Den største effekt vil kunne mærkes, når visionære virksomheder og kontorrumsdesignere forener de bedste aspekter inden for teknik, miljø, velvære, livsstil og design i en ny slags superarbejdsplads, der lever op til alle vores behov.

Lad os se på, hvordan fremtidens destinationsarbejdspladser vil se ud, føles og fungere – med disse 10 vigtige kendetegn.

Emner

Brother Nordic A/S er en førende leverandør til det nordiske marked. Selskabet er eneimportør af Brother printere, alt-i-én-printere, software, scannere, mobile løsninger og labelsystemer. Brother leverer produkter af høj kvalitet med ydelse og funktionalitet i topklasse – alt sammen til konkurrencedygtige priser. Flere af Brothers produkter er markedsledende. Brothers produkter sælges og distribueres gennem et bredt net af forhandlere og distributører. Brother Nordic A/S har 80 medarbejdere på sine kontorer i Ishøj, Göteborg, Helsinki og Oslo. Se mere på www.brother.dk eller www.brother.com

Henning Elkjær

Pressekontakt Nordic Marketing Director & Sales Director, Denmark