Forbrugeres indkøbsmønstre har undergået en enorm udvikling de seneste ti år.

10 smarte tips til effektivitetsforbedringer i detailhandlen med printprocesser

Forbrugeres indkøbsmønstre har undergået en enorm udvikling de seneste ti år.Det europæiske detailsalg forventes at stige med 2 % i 20191, og skal man udnytte denne vækst, kræver det innovation fokuseret på behovene hos kunder, som forventer det absolut bedste, lige nu.

Det gør effektivisering vigtigere end nogensinde i detailhandlen. Og da 95% af den europæiske detailhandel har under 10 ansatte2, kan forbedrede back office-processer være medvirkende til at give en imponerende service, så man kan konkurrere med større brands.

Overvej mulighederne med disse ti idéer til forbedring af processer, kundeoplevelser og bundlinje med printteknologi.

1 Kilde: Oxford Economics –Eurostat—BNP Paribas Real Estate -November 2018

2 Kilde: Eurostat 2016

Henning Elkjær

Pressekontakt Sales Director, Denmark & Norway