Vi arbejder forskelligt alt efter hvor i verden, vi bor.

Europæisk kontorkultur – hvad kan vi lære af vores naboer?

Arbejdspladser rundt om i Europa har forskellige holdninger og indfaldsvinkler til måden, man arbejder på – fra firedagesuger til spærretider for arbejds-e-mails.

Hvad kan vi lære af de andre, så vi kan forbedre processer og øge produktiviteten? Henning Elkjær fra Brother Nordic i Danmark ser på, hvordan arbejdspladser på det europæiske kontinent griber det an. Læs bloggen her.

Emner

Brother Nordic A/S er en førende leverandør til det nordiske marked. Selskabet er eneimportør af Brother printere, alt-i-én-printere, software, scannere, mobile løsninger og labelsystemer. Brother leverer produkter af høj kvalitet med ydelse og funktionalitet i topklasse – alt sammen til konkurrencedygtige priser. Flere af Brothers produkter er markedsledende. Brothers produkter sælges og distribueres gennem et bredt net af forhandlere og distributører. Brother Nordic A/S har 80 medarbejdere på sine kontorer i Ishøj, Göteborg, Helsinki og Oslo. Se mere på www.brother.dk eller www.brother.com

Henning Elkjær

Pressekontakt Nordic Marketing Director & Sales Director, Denmark