Gode råd: De 10 bedste tips og værktøjer til mobile medarbejdere og freelancere

Gode råd: De 10 bedste tips og værktøjer til mobile medarbejdere og freelancere

Takket være den konstante, teknologiske udvikling er det nu nemmere end nogensinde for mobile medarbejdere og freelancere at arbejde, mens de er på farten.

Teknologien afspejler vores bevægelse væk fra det ”traditionelle” kontor og udvikler sig løbende for at opfylde behovene hos de mobile medarbejdere. Her er vores 10 vigtigste værktøjer, teknologier og gode råd, som kan hjælpe dig, der er mobil medarbejder.

Tags

Brother Nordic A/S er en førende leverandør til det nordiske marked. Selskabet er eneimportør af Brother printere, alt-i-én-printere, software, scannere, mobile løsninger og labelsystemer. Brother leverer produkter af høj kvalitet med ydelse og funktionalitet i topklasse – alt sammen til konkurrencedygtige priser. Flere af Brothers produkter er markedsledende. Brothers produkter sælges og distribueres gennem et bredt net af forhandlere og distributører. Brother Nordic A/S har 80 medarbejdere på sine kontorer i Ishøj, Göteborg, Helsinki og Oslo. Se mere på www.brother.dk eller www.brother.com

Henning Elkjær

Pressekontakt Nordic Marketing Director & Sales Director, Denmark