Blogindlæg -

Reducér, genanvend, genbrug og køb på en ansvarlig måde i dag, på Papirets Dag - World Paper Day

Papir er noget, vi sjældent stopper op og tænker nærmere over, men det er en utrolig dyrebar ressource. Det overrasker dig måske, hvis du får at vide, at hver eneste person i Europa i gennemsnit bruger mere end to stykker papir i timen, hvilket svarer til mellem 250 og 300 kilo papir hvert år1.

I anledning af Papirets Dag - World Paper Day - den 1. november giver vi dig nogle enkle tips til, hvordan du kan reducere, genanvende, genbruge og købe papir på en ansvarlig måde, både på kontoret og derhjemme.

Tags

Brother Nordic A/S er en førende leverandør til det nordiske marked. Selskabet er eneimportør af Brother printere, alt-i-én-printere, software, scannere, mobile løsninger og labelsystemer. Brother leverer produkter af høj kvalitet med ydelse og funktionalitet i topklasse – alt sammen til konkurrencedygtige priser. Flere af Brothers produkter er markedsledende. Brothers produkter sælges og distribueres gennem et bredt net af forhandlere og distributører. Brother Nordic A/S har 80 medarbejdere på sine kontorer i Ishøj, Göteborg, Helsinki og Oslo. Se mere på www.brother.dk eller www.brother.com

Henning Elkjær

Pressekontakt Nordic Marketing Director & Sales Director, Denmark