Pressemeddelelse -

Brother lancerer ny, alsidig A3 alt-i-én inkjetprinterserie – perfekt til mindre kontormiljøer

Alsidig og omkostningseffektiv A3 alt-i-én printerserie, der giver mindre kontormiljøer og arbejdsteams print i professionel kvalitet med lave driftsomkostninger.

Brothers seneste serie af inkjetprintere giver mindre kontormiljøer mulighed for at opnå Brothers høje printhastigheder, professionel printkvalitet og pålidelighed uden at gå på kompromis med plads og omkostninger. Den splinternye printerserie kan printe i A3-format og er spækket med avancerede funktioner, der gør den til den perfekte kontormakker.

Brothers nye og forbedrede serie af A3-inkjetprintere har masser af fantastiske fordele, herunder store blækpatroner og lave driftsomkostninger. Høje printhastigheder, problemfrit print og forbedret papirhåndtering gør disse nye printere i stand til at opfylde brugernes daglige behov, samtidig med at de leverer print i professionel kvalitet.

Henning Elkjær, der er Nordic Marketing Director & Sales Director i Danmark, siger: ”Efterspørgslen efter printere, der passer problemfrit ind i mindre kontormiljøer eller på hjemmekontoret er vokset helt enormt de seneste år, og Brothers nyeste lancering er den perfekte løsning til alle, der søger omkostningseffektivt og professionelt print af høj kvalitet. Muligheden for print i A3-format betyder, at mindre kontormiljøer kan nøjes med én printer. Det er både tids- og pladsbesparende, og de store blækpatroner bevirker, at medarbejderne kan printe mere, for mindre.”

Alt-i-én inkjetprinterne bruger Brothers nye, patenterede præcisionsprint-teknologi – MAXIDRIVE. Det nyudviklede, kraftfulde printhoved øger printhastigheden markant. Det er samtidig meget holdbart og producerer en ekstremt høj printkvalitet, der sikrer professionelle resultater.

Den nye, alsidige serie af A3-printere kan købes hos Brothers forhandlere rundt omkring i landet.

MFC-J5340DW har en printhastighed på op til 28 ipm og automatisk dobbeltsidet print i A4-format samt enkeltsidet scan, kopi og fax i A4-format. Den har kablet og trådløst netkort samt en 6,8 cm farvetouchscreen. Den har en 250-arks papirskuffe, manuel papirindføring samt en 50-arks automatisk dokumentføder (ADF). Der er mulighed for store blækpatroner – 3.000 sider i s/h (BK), 1.500 sider i farver (C/M/Y). Prisen for denne alsidige alt-i-én inkjetprinter er kr. 1.699,- ekskl. moms og kr. 2.124,- inkl. moms.

MFC-J5740DW har de samme funktioner og fordele som MFC-J5340DW, men har dobbeltsidet print, scan, kopi og fax i A4-format samt en 8,8 cm farvetouchscreen. Den har 2 stk. 250-arks papirskuffer, en 100-arks fleksibel bakke og en 50-arks dobbeltsidet automatisk dokumentføder (ADF). Prisen for denne printer er kr. 2.299,- ekskl. moms og kr. 2.874,- inkl. moms.

MFC-J6540DW ligner MFC-J5340DW, men har desuden automatisk dobbeltsidet print i A3-format samt enkeltsidet scan, kopi og fax i A3-format. Den koster kr. 2.199,- ekskl. moms og kr. 2.749,- inkl. moms.

MFC-J6940DW har de samme funktioner og fordele som MFC-J5740DW, men har derudover automatisk dobbeltsidet print, scan, kopi og fax i A3-format. Desuden har den mobilprint via NFC-kortlæser (Near Field Communication). Prisen er kr. 3.299,- ekskl. moms og kr. 4.124,- inkl. moms.

• Virksomhed, generelt

• effektivitet
  • brother
  • teknologi