Restriktionerne omfatter ikke salg til professionelle og erhvervsdrivende, men gælder kun for privathandel i Bygma

Restriktioner omfatter ikke salg til professionelle og erhvervsdrivende

De udvidede COVID-19-restriktioner der trådte i kraft den 25. december er forlænget til den 17. januar 2021. Restriktionerne omfatter ikke Bygmas salg til professionelle og erhvervsdrivende inden for bygge- og anlægssektoren.

Vores proff-forretninger holder åbent som planlagt i forbindelse med nytåret og i det nye år. Se åbningstider her: www.bygma.dk/find-bygma/

I Bygma tager vi COVID-19 alvorligt, og vi passer på vores kunder og medarbejdere. Vi tager naturligvis vores forholdsregler i forretningerne og følger alle sundhedsmyndighedernes anbefalinger. Så husk at bruge mundbind, håndsprit, holde afstand og generelt at tage hensyn.

Du kan med fordel handle på Bygma.dk, hvor du kan logge ind som proff-kunde og finde dine aftalte priser, samt alt fra faktura, datasikkerhedsblade til følgesedler. Ønsker du at afhente selv, finder vi varerne frem ellers tilstræber vi at levere til aftalt tid.

Jytte Wolff-Sneedorff

Pressekontakt Kommunikationsrådgiver Presse og Kommunikation 88 51 19 37

Bygma Gruppen er en solid nordisk koncern placeret blandt Top100 virksomhederne i Danmark. Godt købmandskab, troværdighed og evnen til at tænke nyt har været omdrejningspunktet for Bygma Gruppens virke siden grundlæggelsen. Vi har en ambition om vækst og lønsomhed, men også om at drive en ansvarlig virksomhed der bidrager positivt til samfundet.

Bygma Gruppen beskæftiger ca. 2.500 ansatte fordelt på mere end 100 forretningsenheder i hele Norden. Koncernen er den største danskejede leverandør til byggeriet med aktiviteter inden for salg og distribution af byggematerialer. Bygma Gruppen omsatte i 2020 for 9,4 mia. DKK.