Direktør Martin Klausen byder på tirsdag velkommen til Håndværkermesse i Bygma Rønne – og uddeler gratis T-shirts til de 600 første på messen.

Bygma Rønne inviterer til Håndværkermesse

På tirsdag den 3. september slår Bygma Rønne dørene op til den første håndværkermesse under Bygmas ejerskab. Fejringen er samtidig 20 års jubilæum for forretningen der har været drevet på samme adresse gennem nu to årtier.

”Vi åbnede som en del af Bygma den 1. januar i år og har oplevet en fantastisk opbakning fra kunderne lige fra den første dag” fortæller direktør for Bygma Rønne, Martin Klausen. ”Vi har haft travlt med at blive en del af Bygma-koncernen, fået tilpasset systemer, sortiment og kultur og vi har naturligvis haft stort fokus på at servicere og rådgive kunderne i hele processen. Nu er det tid til at fejre”.

Alle er velkomne
”Alle kunder er velkomne, både professionelle og private” siger Martin Klausen videre. ”Det bliver en festlig dag, hvor vi forventer stort rykind af tømrere, snedkere, murere og andre håndværkere, der enten ønsker sparring om deres byggerier, eller går efter et godt slagtilbud. Nogle vil måske bare se hvem vi er.”

Dagen byder bl.a. på en håndboldkonkurrence, hvor man kan skyde på mål og måske vinde en håndboldtrøje, ligesom der er gratis T-shirts til de første 600 besøgende. Og naturligvis trakterer Bygma også gæsterne med lidt mad og drikke.

Noget for enhver
Hele Bygma Rønne glæder sig til at byde gæsterne velkommen. ”Der bliver også lejlighed til at møde vores dygtige leverandører. Og uanset om man interesserer sig for elværktøj, værnemidler, sikkerhedsfodtøj eller profilbeklædning er der professionel rådgivning at hente. Leverandørerne vil have hver sin stand, som man kan gå rundt at besøge og man kan få en uformel snak med konsulenterne.

”Vi har et slogan der siger at vi er ”ikke for amatører” og vi vil gerne benytte denne anledning til at vise i praksis at der er vægt bag ordene om professionel rådgivning og gode byggematerialer”, slutter Martin Klausen, der personligt glæder sig til at hilse på alle kunderne”.

Bygma Rønne håber at rigtig mange vil lægge vejen forbi Zartmannsvej 67 den 3. september kl. 10-18.

Bygma Gruppen beskæftiger ca. 2.400 ansatte fordelt på mere end 100 forretningsenheder i hele Norden. Koncernen er den største danskejede leverandør til byggeriet med aktiviteter inden for salg og distribution af byggematerialer til både større og mindre byggerier. Bygma Gruppen havde i 2018 en omsætning på ca. 7,9 mia. DKK.