Sten Kristoffersen er ny filialchef for Bygma Kerteminde pr. 1. januar 2020

Ny filialchef for Bygma Kerteminde

Bygma A/S har udnævnt Sten Kristoffersen (59) til ny filialchef for Bygma Kerteminde pr. 1. januar 2020

Sten Kristoffersen, der kommer fra Thisted, har boet de seneste mange år i Sønderjylland. Han er oprindelig udlært isenkræmmer, men skiftede branche i 1998 og har siden beskæftiget sig med trælast.

Sten Kristoffersen kommer til Bygma Kerteminde med stor erfaring. Gennem de sidste 10 år har han været direktør for Bygma Sønderborg.

”Det er fantastisk at være ansat i en stor nordisk koncern med mange muligheder” siger Sten Kristoffersen. ”Når jeg nu vælger at skifte en større forretning ud med en mindre, er det fordi jeg holder af at bygge op og tilføre ny energi. Jeg glæder mig til, sammen med personalet i Bygma Kerteminde, at drive et lokalt forankret byggecenter specielt for de lokale, men også for håndværkere og private, som kommer til byen og skal bruge materialer”.

Sten Kristoffersen ser frem til de nye udfordringer, og flytter selv til Kerteminde fra den 1. januar. Han glæder sig til at bo tæt ved vandet lige midt i Danmark, og midt imellem de tre voksne sønner der bor geografisk spredt.

Bygma Gruppen beskæftiger ca. 2.400 ansatte fordelt på mere end 100 forretningsenheder i hele Norden. Koncernen er den største danskejede leverandør til byggeriet med aktiviteter inden for salg og distribution af byggematerialer til både større og mindre byggerier. Bygma Gruppen havde i 2018 en omsætning på ca. 7,9 mia. DKK.

Jytte Wolff-Sneedorff

Pressekontakt Kommunikationsrådgiver Presse og Kommunikation 88 51 19 37

Bygma Gruppen er en solid nordisk koncern placeret blandt Top100 virksomhederne i Danmark. Godt købmandskab, troværdighed og evnen til at tænke nyt har været omdrejningspunktet for Bygma Gruppens virke siden grundlæggelsen. Vi har en ambition om vækst og lønsomhed, men også om at drive en ansvarlig virksomhed der bidrager positivt til samfundet.

Bygma Gruppen beskæftiger ca. 2.500 ansatte fordelt på mere end 100 forretningsenheder i hele Norden. Koncernen er den største danskejede leverandør til byggeriet med aktiviteter inden for salg og distribution af byggematerialer. Bygma Gruppen omsatte i 2020 for 9,4 mia. DKK.