Tidligere vinder af CSR People Æresprisen, Jens Romundstad taler til konference

Jens Romundstad åbner CSR-konference

HR-direktør i COOP Danmark, Jens Romundstad, har gennem mange år sat dagsorden for CSR og virksomheders sociale ansvar. Han åbner CSR-konference på Roskilde Festival Højskole 21. november.

Jens Romundstad har gennem mange år kæmpet for at virksomheder skal tage et socialt ansvar, og i sin tidligere funktion som salgsdirektør for fakta har han bl.a. været med til at skabe konkrete job til unge med autisme.

Den indsats indbragte ham sidste år CSR People Æresprisen, og han åbner konferencen og prisuddelingen CSR People Prize & Challenge, som finder sted 21. november på Roskilde Festival Højskole.

Her vil han bl.a. levere et indlæg, som stiller skarpt på, hvordan CSR-indsatsen gøres bæredygtig, ved at knytte CSR People-agendaen til virksomhedens forretningsmodel.

Blandt oplægsholderne til konferencen er desuden Carsten Moberg, grundlægger og CBDO i Logistikkompagniet. Han vandt sidste år CSR People Prize for sin vedholdende indsat for at rekruttere blandt mennesker fra kanten af arbejdsmarkedet.

Se alt om program og tilmelding

Tags

Cabi er et nonprofit videns-, netværks-, og formidlingshus med bevilling fra Beskæftigelsesministeriet. Vi arbejder for et socialt ansvarligt arbejdsmarked, hvor mennesker og virksomheder lykkes. Det gør vi ved at stille brugbar viden og operationelle værktøjer til rådighed for virksomheder og kommuner, der ønsker at fremme:

Jakob Rom Johansen

Pressekontakt Kommunikationsmedarbejder Presse, nyhedsbeve, nyheder, sociale medier 20658534