Ny projektudvikler er blevet ansat hos Cabi

Videnshuset Cabi har udvidet sit hold af eksperter med projektudvikler Line Nordentoft. Line kommer senest fra en stilling som projektchef hos Den Jyske Sangskole, og har tidligere været konferencekoordinator på Aarhus Universitet. Hos Cabi skal hun varetage udviklingen af diverse alsidige projekter indenfor Cabis vidensområder.

Strategisk proces- og projektudvikling, samskabelse, fundraising og projektledelse, er nogle af Lines spidskompetencer, og hun har stor erfaring indenfor disse områder. Line er initiativ- og idérig og har stor ekspertise at trække på, når hun driver projekter fra idéudvikling til den endelige eksekvering af projektindsatser.

Som en fast del af det landsdækkende videnshus Cabis hovedsæde i Aarhus, skal hun arbejde sammen med 35 ansatte, og primært have sit fokus på at sikre fremdriften i Cabis innovations- og fundingstrategi. Dermed skal Line stå i spidsen for at udvikle og kvalificere nye projekter, etablere partnerskaber, samt udarbejde fonds- og puljeansøgninger.

Line er 30 år og bor med sin kæreste i Herning.

• Arbejdsliv

Cabi er et nonprofit videnshus med bevilling fra Beskæftigelsesministeriet. Vi arbejder for et socialt ansvarligt arbejdsmarked, hvor mennesker og virksomheder lykkes. Det gør vi ved at stille brugbar viden og operationelle værktøjer til rådighed for virksomheder og kommuner, der ønsker at fremme: