Nyt ansigt i videnshuset Cabi

Videnshuset Cabi har ansat Ane Baun Nielsen som HR-ansvarlig og konsulent. Hun kommer fra en stilling som HR-konsulent ved Kriminalforsorgen og bliver ansvarlig for Cabis HR-aktiviteter.

Ane Baun Nielsen kommer med ekspertviden inden for kompetenceudvikling af medarbejdere, trivsel og nedbringelse af sygefravær og har stor erfaring med arbejdet inden for forebyggelse og håndtering af sygefravær i samarbejde med ledere og tillidsvalgte i offentlige virksomheder.

Det landsdækkende videnshus Cabi har 36 medarbejdere og hovedsæde i Aarhus. Her bliver et af Ane Baun Nielsens fokusområder at få den enkelte medarbejders kompetencer sat optimalt i spil til gavn for organisationen. Derudover skal hun løse opgaver sammen med Cabis team af sygefraværskonsulenter i forhold til at nedbringe sygefravær, skabe bedre trivsel og sikre, at flere fastholdes på arbejdspladsen i tæt samarbejde med virksomhederne.

Ane Baun Nielsen er 33 år og bosat i Højbjerg med sin mand og deres to sønner.

Cabi er et nonprofit videnshus med bevilling fra Beskæftigelsesministeriet. Vi arbejder for et socialt ansvarligt arbejdsmarked, hvor mennesker og virksomheder lykkes. Det gør vi ved at stille brugbar viden og operationelle værktøjer til rådighed for virksomheder og kommuner, der ønsker at fremme: