Ny kalibrator fra Fluke “Fluke 5322A Electrical Tester Calibrator”

Har du behov for at kalibrere dine elektriske sikkerhedstestere som ”Hipot-Tester”, Isolationstester, RCD- tester, Installationstester eller jordfejlstester så sikkerheden er i orden.

Så er Fluke 5322A udstyret for dig!

Fluke 5322A er en såkaldt multifunktions tester der er bygget for at kunne klare de fleste elektriske sikkerhedstestere på markedet, og mange gange hurtigere end sammenlignet med traditionelle metoder, og alt sammen indpakket i én boks og med fuld support fra markedet mest udbredte kalibrerings SW MET/CAL.

• Lav Resistans test (2, 3 & 4 wire)
  • Høj Resistans Test ”HIPOT-Tester”(op till 5 kV)
  • Jord Resistant test (2 & 4 wire)
  • Line/Loop Impedance test
  • Lækstrøms test
  • RCD, MFT & PAT test
  • AC/DC Voltage test
  • Indbygget Multimeter

Fluke 5322A “Electricity Safety tester” kalibrator er anden generation af denne instrument type fra Fluke Calaibration, og erstatter den meget populære 5320A. Med mange forberede funktioner, der udvider arbejdsområdet så den kan kalibrere dagens moderne instrumenter og nye standarder. Og kommer med en relæregøringsfunktion for bedre pålidelighed og minder målefejl. Selvklart er alle procedurer for Fluke 5320A 100% kompatible med den nye 5322A.

Fluke 5322A

For mere information kontakt os

• Industri, produktion

Caltech AS er Danmarks største selvstændige leverandør af kalibrerings, måle/test og proces instrumenter. Vi har fokus på at levere instrumenter til præcision målinger, og leverer udover vores service og support også SW som støtter op om instrumenterne og hjælper til med automatisering og analyse af måledate. Vores service og support strækker sig så langt som helt ud til kunden, hvor vi sikrer at du som kunde får et instrument som du kan benytte fuldt ud evt. efter kursus eller træning hos os, eller en af vores leverandører.

Hvis der er behov for en fysisk evaluering et instrumentet, så besidder vi en stor instrumentpark, og der kan vores leverandører hjælpe og støtte op.

Caltech AB

www.caltech.dk