Carglass i Randers

Carglass har udvidet med flere værksteder

Carglass udvider stadig, senest med to værksteder i maj og et  juni.

De nye værksteder ligger i Hjørring, Randers og Hillerød og man kan booke tid på alle tre værksteder online eller ved at ringe til os.

Adresserne på de nye værksteder er:

Carglass Hjørring, Frilandsvej 102, 9800 Hjørring. Carglass Randers, Messingvej 20A, 8940 Randers SV. Carglass Hillerød, Lodbrogsvej 4, 3400 Hillerød.

Alle værkstederne er til at spotte fra større veje.

Det betyder, at Carglass nu har værksted i 12 byer rundt omkring i Danmark og de tæller, foruden de tre førnævnte; Brøndby, Næstved, Odense, Esbjerg, Vejle, Herning, Tilst, Hobro og Aalborg.

Vi håber vores kunder vil tage godt i mod vores nye værksteder!

• Motorer, biler, motorcykler

• hillerød
  • hjørring
  • randers

I Danmark er Carglass markedsledende inden for reparation og udskiftning af bilruder. Vi udbedrer beskadigede bilruder af alle fabrikater, modeller og årgange.

Carglass behandler og reparerer ruder overalt: Enten på ét af vores elleve værksteder eller af en af vores 80 mobile montører hjemme hos vores kunder eller på deres arbejdsplads.

• Alle vores ruder er OEM-godkendte. Det betyder, at bilfabrikanterne har sagt god for, at de kan monteres i deres biler. Det er din garanti for, at ruden passer til bilen. Det er vigtigt i tilfælde af uheld, hvor ruden både skal holde airbags inde i bilen og, som en del af bilens bærende konstruktion skal sikre, at taget ikke trykkes ned over passagererne, hvis bilen ruller om på taget.
  • Vores kunder giver os en rating på fem stjerner hos Trustpilot. Det svarer til en gennemsnitlig score på 9,4 ud af 10 på baggrund af mere en 36.000 anmeldelser.

Læs mere på: https://www.carglass.dk/

Carina Bukkehave