Bilferie i Europa i år?

Det du måske ikke vidste er, at Carglass® er med på din bilferie i Europa. Det eneste du behøver bekymre dig om er derfor om du fik nok solcreme og badetøj med. Alle eventuelle glasskader hjælper vi med, uanset om det er stenslag, der revnede på den tyske Autobahn eller en smadret siderude i Paris.

Vi er hvor du er

Vi i Carglass® åbner værksteder, hvor vi ser der er behov for os. Udover det tilbyder vi vores mobile service i hele landet. Det samme gør vores Carglass® venner rundt om i Europa, hvor vi også er repræsenteret de fleste steder.

Her kan du se i hvilke lande du finder os www.carglass.com

"One call does it all"

Vi synes selvfølgelig, at dit fokus skal være på din ferie, så hvis du skulle få en glasskade i din bil, så skal du bare ringe til et nummer og så klarer vi det hele med dit forsikringsselskab. Nummeret du ringet til er: 0045 70 11 99 11

Hvis du er dækket af din forsikring, så betaler du ikke før du er hjemme igen.Får du et stenslag, så fikser vi det i det land, du befinder dig i og du og din bil er klar til at fortsætte ferien. Præcis som det skal være. Ingen bekymringer. Ingen problemer. Bare sol, sommer og en dejlig ferie.

Vi hos Carglass® ønsker alle en rigtig dejlig sommer!

• Biltrafik

• europa

I Danmark er Carglass markedsledende inden for reparation og udskiftning af bilruder. Vi udbedrer beskadigede bilruder af alle fabrikater, modeller og årgange. I 2015 udførte Carglass 4 ud af 10 af alle behandlede glasskader i Danmark for mere end 60.000 kunder.

Carglass behandler og reparerer ruder overalt: Enten på ét af vores seks værksteder eller af en af vores 80 mobile montører hjemme hos vores kunder eller på deres arbejdsplads.

• Alle vores ruder er OE-godkendte. Det betyder, at bilfabrikanterne har sagt god for, at de kan monteres i deres biler. Det er din garanti for, at ruden passer til bilen. Det er vigtigt i tilfælde af uheld, hvor ruden både skal holde airbags inde i bilen og, som en del af bilens bærende konstruktion skal sikre, at taget ikke trykkes ned over passagererne, hvis bilen ruller om på taget.
  • Vores kunder giver os en rating på fem stjerner hos Trustpilot. Det svarer til en gennemsnitlig score på 9,3 ud af 10 på baggrund af mere en 11.000 anmeldelser.

Læs mere på: http://www.carglass.dk/

Carina Bukkehave