Nemko forbedrer sine ledelsesprocesser med et HR-system fra CatalystOne

Nemko vælger HR-system fra CatalystOne

6 November 2017 – Nemko, en førende leverandør af internationale certifikater for elektronisk udstyr, har valgt et HR-system fra CatalystOne til digitalisering af deres HCM-processer. Nemko har hovedkontor i Oslo og har tilstedeværelse i 16 andre lande rundt omkring i verden gennem datterselskaber og partnerskaber.

“At samle alle HR-oplysninger på ét sted er et centralt mål for os, når vi implementerer et nyt HCM-system. Når det bruges i hele Nemko-koncernen, understøtter nye digitale HR-værktøjer vores strategi”, siger Rune Slapgard, Senior Vice President HR, IT and Organisational Development.

Løsninger til Core HR data, Performance Management og Competence Management vil blandt andet forbedre og digitalisere Nemkos eksisterende årlige medarbejderudviklingssamtale og kople individuelle KPIs/mål sammen med virksomhedens strategi og forretningsplaner. Desuden vil en dedikeret løsning til HR Masterdata opbevare al information om medarbejdere og integrere op imod andre systemer, der forbedrer kvaliteten af HR-processer som f.eks. onboarding, hvor mange interessenter er involveret.

“Nemko er et vidensdrevet selskab, og medarbejderne og deres kompetence er vores største aktiv. Investeringen i vores ansatte er derfor et naturligt valg for os og vi er glade for at have fundet en partner, som også kan imødekomme vores behov i fremtiden “, forklarer Slapgard om hvorfor de valgte CatalystOne.

• Erhverv

• datasikkerhed
  • performance management
  • medarbejderdata
  • hr

CatalystOne leverer cloud-baserede løsninger inden for HR og Human Capital Management som inkluderer Core HR, kompetenceudvikling, målstyring, kompensation og talentudvikling.
Vi er en af de førende leverandører til store og mellemstore virksomheder og opererer i Sverige, Norge, Danmark og Indien

Læs mere på vores HR-system på vores website: http://catalystone.dk/

Magne Tveter

Sales Executive Danmark, Norge +47 98 25 79 23