Gå til indhold
5G moduler med CEJN lynkoblinger optimerer driften og reducerer belastningen på elnettet

Nyhed -

RISE ICE data center, det førende forskningscenter for datacentre i Europa, kører et projekt med fokus på bæredygtige og effektive datacentre, cloud og analytiske platforme. Som en del af dette projekt er et 5G modul blevet designet til at muliggøre innovationer og applikationer til AI og cybersikkerhed inden for den offentlige sektor. 5G modulet er designet til bæredygtig edge computing. CEJN forsyner dette projekt med lynkoblinger, der muliggør mobilitet til on-demand applikationer.

“Ved at gøre dette vil belastningen af elnettet blive reduceret og fordelt mere jævnt.”

5G modul til øget behov for AI

Energi har gennem tiden udviklet sig i forskellige faser og stadier. Vi er nu i en fase, hvor maskinlæring og AI spiller, og fremover vil spille, en større rolle med overgangen til 5G. Læs mere..

Hanne Cowan

Pressekontakt Marketing +45 28725735

CEJN Danmark Aps

CEJN Danmark Aps består af 4 medarbejdere, der varetager det danske marked for CEJN produkter. Salgskontoret er placeret i Allerød, hvorfra vores interne salgssupport håndterer de daglige henvendelser fra kunder. Med 2 salgskonsulenter dækker vi hele Danmark, Færøerne og Grønland.

CEJN Danmark Aps
Gydevang 39-41