CEJNs 11 tips til øget sikkerhed på arbejdspladsen ved arbejde med trykluft

CEJNs 11 tips til øget sikkerhed på arbejdspladsen ved arbejde med trykluft

Sikkerhed skal altid være i fokus, når man arbejder med trykluft. Sikkerhed på arbejdspladen afhænger af, at man har det rigtige udstyr, og at man er opmærksom på de sikkerhedsmæssige risici, der er forbundet med trykluft - uden at gå på kompromis med ydelse og effektivitet.

I USA tegner glide-, snuble- og faldulykker sig, ifølge Bureau of Labor Statistics, for mere end 25% af alle arbejdsrelaterede skader, som resulterer i sygefravær. Gulvet på arbejdspladsen kan let blive fyldt med kabler og slanger, der ligger løst på gulvet, og udgør en potentiel snublefare.

Snubleulykker er dog kun én af flere potentielle farer, man kan møde på arbejdspladsen, når man arbejder med trykluft. Men der er heldigvis meget, man kan gøre for at forebygge. Her er vores sikkerhedstips til et sikkert og effektivt arbejdsmiljø, når der arbejdes med trykluft.https://www.cejn.com/da-dk/articles/11-tips-to-increase-workplace-safety-when-working-with-compressed-air/

Hanne Cowan

Pressekontakt Marketing +45 28725735

CEJN Danmark Aps

CEJN Danmark Aps består af 4 medarbejdere, der varetager det danske marked for CEJN produkter. Salgskontoret er placeret i Allerød, hvorfra vores interne salgssupport håndterer de daglige henvendelser fra kunder. Med 2 salgskonsulenter dækker vi hele Danmark, Færøerne og Grønland.

CEJN Danmark Aps
Gydevang 39-41