Undgå slangeskader når der arbejdes med højtrykshydraulik

Undgå slangeskader når der arbejdes med højtrykshydraulik

At arbejde med højtrykshydraulik er en seriøs opgave, som skal tages alvorligt. Ifølge en artikel i det medicinske tidsskrift Hippokratia er 1 ud af 600 håndskader forårsaget af højt tryk. Mindre alvorlige skader resulterer i blå mærker, mens andre desværre kan føre til meget mere alvorlige kvæstelser. Mange af disse ulykker kan undgås med den rette viden samt de rette produkter og sikkerhedsforanstaltninger.

Det er vores overbevisning, at høj sikkerhed på arbejdspladsen opnås ved at gøre medarbejderne opmærksomme på de potentielle farer, der findes, når der arbejdes med højtryksslanger. Derudover bør slangerne være helt sikre at bruge.

I denne artikel fokuserer vi på højtryksslanger og hvordan man kan forhindre slangeskader inden der sker en alvorlig ulykke. Læs mere..

Hanne Cowan

Pressekontakt Marketing +45 28725735

CEJN Danmark Aps

CEJN Danmark Aps består af 4 medarbejdere, der varetager det danske marked for CEJN produkter. Salgskontoret er placeret i Allerød, hvorfra vores interne salgssupport håndterer de daglige henvendelser fra kunder. Med 2 salgskonsulenter dækker vi hele Danmark, Færøerne og Grønland.

CEJN Danmark Aps
Gydevang 39-41