CEJN forbereder sig på vækst

CEJN forbereder sig på vækst

For at imødekomme det øgede behov udvider CEJN hovedanlæget på hovedkontor i Skövde med et nyt centrallager samt et større produktionsområde. ”Den nye udvidelse vil skabe mere plads og åbne op for nye forretningsmuligheder og varesortimenter samt en mere effektiv distribution til vores forhandlere og kunder”, siger Marcus Allerbjer, administrerende direktør i CEJN Group.

Behovet for CEJN’s innovative lynkoblinger er blevet større indenfor en række forretningssegmenter, for eksempel i brændstofeffektive hydrauliske systemer til konstruktionsudstyr samt til effektiv væskekøling af elektronik i vedvarende energi og kraftelektronik.

For at imødekomme det øgede behov har CEJN iværksat et nyt udvidelsessprojekt på deres hovedkontor i Skövde, som, når det er afsluttet, vil skabe mulighed for en mere effektiv distribution til virksomhedens kunder.

”I en tid med øget kundebehov, konkurrence og digitalisering er det vigtigt at investere, så vi kanvære på forkant med branchen og skabe merværdi for vores kunder”, siger Marcus Allerbjer.

Byggeriet er planlagt til at vare i et år, og ved udgangen af 2020 vil et 15 meter højt centrallager på 3200 m² stå færdigt, såvel som to indskudte etager, hver på 1000 m². Derudover bliver der bygget en gangbro mellem hovedkontorets lokaler og det nye lager. En stor, men nødvendig, investering for den verdensomspændende virksomhed.

Hanne Cowan

Pressekontakt Marketing +45 28725735

CEJN Danmark Aps

CEJN Danmark Aps består af 4 medarbejdere, der varetager det danske marked for CEJN produkter. Salgskontoret er placeret i Allerød, hvorfra vores interne salgssupport håndterer de daglige henvendelser fra kunder. Med 2 salgskonsulenter dækker vi hele Danmark, Færøerne og Grønland.

CEJN Danmark Aps
Gydevang 39-41