Circle K Privatkort lukker, mens der åbnes for nye muligheder og flere kundefordele

Den 31. januar 2020 kl. 23:59 er det ikke længere muligt at anvende Circle K Privatkort. I slutningen af oktober 2019 annoncerede Circle K Danmark nemlig, hvordan privatkortet fra 1. februar 2020 ville blive erstattet med en Mastercard-løsning samt med et nyt kundeprogram – Circle K EXTRA Club – til de som foretrækker at anvende sit eget betalingskort.

Circle K Danmark påminder sine kortholdere om, at de fra den 31. januar 2020 kl. 23:59 ikke længere vil være i stand til at anvende deres Circle K Privatkort, og kundekortet overgår til en Mastercard-løsning eller til en løsning baseret på kundens eget betalingskort – Circle K EXTRA Club. Med de nye løsninger får Circle Ks-kunder flere muligheder og flere kundefordele end nogensinde før – ikke mindst 40 øre per liter brændstof i rabat i to måneder, hvis de tilmelder sig inden 30. april 2020. Derudover kan kunderne med Mastercard-løsningen optjene bonus til brug i Circle K-butikkerne og er forsikret mod fejltankning.

”Vi har set stor efterspørgsel på vores Mastercard-løsning, hvor titusindvis allerede har ansøgt og modtaget kortet. Derudover har vi oplevet en kæmpe interesse for vores nye EXTRA Club, som er udover alle vores forventninger med over 50.000 nye medlemmer . Vi er utrolig stolte over, at vores kunder har taget så godt imod dette nye tiltag. Det er vi, fordi vi ved, at dette er et helt nyt koncept i Danmark, og at vi har måtte bede vores kunder om at prøve noget helt nyt i Danmark i forhold til det at have et benzinkort. Når man introducerer noget til sine kunder, så er man altid spændt om, det vil blive taget godt imod. Langt de fleste har taget godt imod dette nye tiltag, men der har også været skeptiske udmeldinger fra vores kunder, som vi har taget til efterretning og vil bidrage til kommunikationen fremover”, fortæller talsmand for Circle K Danmark, Dennis Dalgaard.

Circle K Danmark har introduceret dette nye kundekortkoncept, fordi vi mener, det er fremtiden for den måde kundeprogrammer er skruet sammen på i branchen. I dag er behovet for fleksibilitet, betalingsmuligheder og ikke mindst alsidighed i tilbud vigtigst for kunderne – ikke mindst fordi vores kunder er mere mobile og internationale end nogensinde før. Mastercard og EXTRA Club-løsningerne blev først introduceret i Norge og Sverige med stor succes. Nu følger Danmark så efter, men da det stadig et ganske nyt koncept i en dansk kontekst, og vil Circle K Danmark blive ved med at informere vores kunder samt være i dialog med vores kunder om mulighederne i de nye løsninger, så de får det maksimale ud af enten Mastercardet eller EXTRA Club og føler sig trygge med at handle hos os.

Læs mere om Mastercard-løsningen på Lidtlængere.dk og om EXTRA Club på Circlek.dk/extra.

• Detailhandel

• extra club