Send en lille tak med Circle K

SEND EN TAK TIL HVERDAGENS CORONA-HELT

Circle K giver op til 100.000 danskere mulighed for at sende en tak til en person, der har gjort noget særligt under corona-krisen. Sammen med hilsenen kan man sende en gratis drik, der kan hentes i en af Circle K’s 230 butikker. Gaven udgør en samlet værdi på op til 1.75 mio. kr.

Vi hører dagligt om danskere, der hjælper andre med at komme igennem hverdagen under corona-krisen. Disse tusindvis af danskere er med til at holde humøret oppe for mange i en ellers svær tid. Circle K ønsker at sige tak til disse hverdagens helte, der hjælper andre mere udsatte med stort og småt i denne svære og sære tid. Derfor kan man fra i dag sende en hilsen til fx sit barns pædagog, en kollega, der har gjort en særlig indsats under corona-krisen eller en ven, der har gjort ens hverdag lettere.

”Circle K Danmark har som mål at hjælpe danskerne med at gøre deres hverdag lettere, og i lyset af den aktuelle krise har vi derfor besluttet at tilbyde 100.000 gratis drikkevarer til alle de mennesker, der er med til at gøre vores hverdag lettere i denne tid. Det er vores håb, at vi med denne indsats kan sprede lidt glæde hos danskerne”, siger kommunikationsansvarlig Dennis Dalgaard.

Ved at gå ind på circlekthanks.eu/dk kan man sende en hilsen til én, man synes fortjener en ekstra tak. Sammen med hilsenen kan man sende et link, der giver adgang til en drikkevare i en af Circle K’s butikker.

Under nedlukningen af Danmark tilbød Circle K gratis kaffe til alle inden for sundheds- og plejesektoren. Det resulterede i, at Circle K Danmark langede over 40.000 gratis kopper kaffe over disken.

For yderligere information eller spørgsmål: Kontakt kommunikationsansvarlig Dennis Dalgaard på tlf. 20 97 02 26 eller e-mail DennisBylov.Dalgaard@circlekeurope.com

Fakta

• Circle K uddeler i alt 100.000 gaver til en samlet værdi af op til 1.750.000 kr.
  • Man kan indløse op til fem gaver.
  • Man kan vælge mellem kaffe, vand, iskaffe og energidrik (sidstnævnte skal man være over 16 år).
  • Indsatsen kører så længe lager haves eller frem til den 31. maj 2020
  • Indsatsen er den anden, Circle K har udført som støtte under corona-krisen. Under nedlukningen gav man over 40.000 kopper gratis kaffe til sundheds- og plejepersonale.
  • Konceptet er ikke så kendt i Danmark, men meget almindeligt i Nordamerika, hvor det kaldes Pay it forward.

Pressekontakt Pressekontakt, talsmand og diverse henvendelser +45 53640042

Take it easy...

Circle K er én de førende convenience, energi og brændstofleverandører i Danmark, og alene herhjemme har vi mere end 225 butikker og stationer samt mere end 150 Ingo-stationer. Derudover kan du finde Circle K i flere andre europæiske lande såsom Polen, Irland, Norge, Sverige, Estland, Letland, Litauen og i Rusland. I alt har vi cirka 2.300 full-service stationer (brændstof og butik) og automatanlæg (kun brændstof) i Europa, og på tværs af landene arbejder mere end 18.500 Circle K-medarbejdere i vores butikker eller på vores koncerns hovedkontor, på vores otte regionale kontorer, på vores terminaler eller på vores mange depoter.

Circle K Danmark A/S
Borgmester Christiansens Gade 50