Kaffe til Danmarks hårdtarbejdende helte

Circle K tilbyder gratis te og kaffe til Danmarks helte

Circle K Danmark vil gerne takke alt sundhedspersonale, redningsfolk, plejepersonale, brandfolk, forsvar og beredskab, der er nødsaget til at arbejde ekstra hårdt i denne tid, for at sikre situationen i Danmark. Circle K tilbyder derfor gratis kaffe og te til disse hårdtarbejdende helte i resten af marts 2020.

En beskeden gestus

Danmarks største forhandler af conveniencevarer og brændstof, Circle K Danmark, hylder de personer, som skaber sikkerhed og tryghed for os alle – ikke mindst mens Covid-19 raser. Disse personer gør en kæmpe forskel, og har især i disse dage nogle meget lange vagter. Derfor håber Circle K Danmark, at vi med denne lille gestus kan bidrage til, at de kan holde energien og gejsten oppe.

“Selvom det er en lille ting, så håber jeg, det vil opfattes som en lille anerkendelse blandt de hårdtarbejdende danskere, der gør en kæmpe forskel. Der er mange, der må arbejde i døgndrift for at kunne være der for os andre. Det er netop dem, vi ønsker at takke", siger adm. direktør, Mette Uglebjerg.

For at få en gratis kop kaffe eller te, skal man blot besøge Circle K i sin arbejdsuniform og/eller vise sit officielle arbejds-ID med billede på til en af medarbejdere på hvilken som helst Circle K’s station.

For mere information

Kontakt venligst Head of Press and Communications, Dennis Bylov Dalgaard, på nr. 20 97 02 26 eller på pressedk@circlekeurope.com for mere information, eller hvis der er spørgsmål og kommentarer. Ovenstående gælder fra 17/3-31/3 2020.

Tags

Circle K Danmark er en af landets førende convenience- og brændstofleverandører med over 100 års virke i detailhandelsbranchen. Circle K har over 225 servicestationer med tilhørende butik, hvoraf mange er døgnåbne. Hertil kommer 180 ubemandede stationer (INGO og 1-2-3) samt 30 truck-sites.

Circle K's øvrige services omfatter bl.a. fyringsolie og diesel til opvarmning og industri.

Internationalt har Circle K-koncernen et bredt netværk af stationer i bl.a. Skandinavien, Polen, de baltiske lande og Nordamerika.

Pressekontakt Pressekontakt, talsmand og diverse henvendelser +45 53640042

Take it easy...

Circle K er én de førende convenience, energi og brændstofleverandører i Danmark, og alene herhjemme har vi mere end 225 butikker og stationer samt mere end 150 Ingo-stationer. Derudover kan du finde Circle K i flere andre europæiske lande såsom Polen, Irland, Norge, Sverige, Estland, Letland, Litauen og i Rusland. I alt har vi cirka 2.300 full-service stationer (brændstof og butik) og automatanlæg (kun brændstof) i Europa, og på tværs af landene arbejder mere end 18.500 Circle K-medarbejdere i vores butikker eller på vores koncerns hovedkontor, på vores otte regionale kontorer, på vores terminaler eller på vores mange depoter.

Circle K Danmark A/S
Borgmester Christiansens Gade 50