Ny podcast giver mere kvalitetstid med familien samt en meget nemmere og sjovere køretur

Sommerferien er for mange familier lig med lange køreture for at nå frem til feriedestinationen. Og det er ikke altid lige nemt at få tiden til at gå i bilen. Derfor har Circle K Danmark sammen med GoLittle produceret podcasten: Børn på Bagsædet. Formålet er at gøre turen meget nemmere ved at skabe et familie-fællesskab på køreturen, hvor store og små hygger sig sammen – også under køreturen.

Kvalitetstid i familien – også under rejsen

Når sommerferien begynder, vil de danske veje blive besøgt af et utal af børnefamilier, som skal på årets store familieferie – både herhjemme og til udlandet. Og med børnene på bagsædet og mange kilometer forude kan turene rundt i sommerlandet hurtigt føles lange og kedelige. Indtil nu! For sammen med GoLittle har Circle K Danmark lavet et helt nyt og unikt lydunivers til børn og børnefamilier, der gør feriens køreture meget nemmere.

”Hos GoLittle har vi et mål om at give børn mere ro og flere åndehuller – uden skærm. Derfor har vi skabt et allerede meget succesfuldt lydunivers til hele familien sammen med Circle K. Med udvikling af nyskabende podcastformater kan vi bidrage til at styrke børns fantasi og skabe rammerne for mere kvalitetstid sammen med mor og far. Og en lang køretur med en podcast i højtalerne er en perfekt mulighed for at have det sjovt og lære sammen”, fortæller stifter af GoLittle, Morten Resen.

Fokus på børn og børnefamilier på turen

Hos Circle K Danmark er man en del af mange børnefamiliers hverdag, og vi møder dem hver dag i vores butikker, hvad enten du kommer for at købe lækker mad til hjem eller til rejsen. Derfor gør virksomheden alt, hvad den kan for at gøre de mange ture lidt nemmere. Det er i den ånd, at samarbejdet med GoLittle kom i stand. Ideen er at skabe noget sjov underholdning, som familien kan være fælles om i bilen.

”Det er sommerferie, og det er tid til kvalitetstid sammen med familien. Og sommerens mange bilrejser kommer til at gå meget nemmere for de mange børnefamilier, hvis de har noget både lærerigt og sjovt at hygge sig med under rejsen. Det er netop derfor, vi har skabt Børn på Bagsædet-universet sammen med GoLittle. Det er sommer, sol og sjov til hele familien på turen”, tilføjer kampagneansvarlig Annette Mørkeberg fra Circle K Danmark.

For mere information og pressehenvendelser

Du kan opleve eller læse mere om podcasten og Circle K’s børneunivers her: https://www.circlek.dk/podcast.

For yderligere information bedes I kontakte Morten Resen på morten@golittle.dkeller Morten Christensen fra Circle K Danmark på pressedk@circlekeurope.com.

Fakta om Børn på Bagsædet-lyduniverset

• Børn på Bagsædet er en gratis podcast til børnefamilier produceret af GoLittle i samarbejde med Circle K.
  • Lyduniversets mest populære afsnit hedder ’Køreturens Klogeste-quiz’, hvor man i familien kan konkurrere om at blive både bilens og køreturens klogeste.
  • Podcasten Børn på Bagsædet er også lavet så børn og voksne kan lytte sammen. Der er desuden flere andre typer afsnit at lytte til også – bl.a. ’Vittigheder til køreturen’ og ’Røverhistorier’.
  • Børn på Bagsædet-podcasten kan høres i alle gængse podcast-apps – og på Circlek.dk/podcast.
  • Børn på Bagsæder er en del af Circle K Danmarks #SommerSammen-kampagne.

• Hobby

• børn
  • podcast
  • børn på bagsædet
  • morten resen
  • golittle
  • børnefamilier

Circle K er én de førende convenience, energi og brændstofleverandører i Danmark, og alene herhjemme har vi mere end 225 butikker og stationer samt mere end 150 Ingo-stationer.

I alt har vi cirka 2.300 full-service stationer (brændstof og butik) og automatanlæg (kun brændstof) i Europa, og på tværs af landene arbejder mere end 18.500 Circle K-medarbejdere.

Internationalt har Circle K-koncernen et bredt netværk af stationer i bl.a. Skandinavien, Polen, de baltiske lande og Nordamerika.