Citroën Dele-leasing: C1 Le Mans til 598 kr./mdr.

CITROËN LANCERER ET HELT NYT DELEBILSKONCEPT

Citroën introducerer et nyt, fleksibelt leasingkoncept, der giver mulighed for at være to personer om at dele en leasingaftale – til en månedlig ydelse, der er lavere end et månedskort.

Citroën Dele-leasing til 598 kr. pr. måned

Privatleasing gør det ikke alene nemt at erhverve sig en ny bil, konceptet giver også en budgetsikkerhed og convenience, som mange danskere vægter højt. Nu tilbyder Citroën en attraktiv løsning med endnu mere fleksibilitet. Med Citroën Dele-leasing kan man dele sin privatleasingaftale med en ven, en nabo, en kollega eller et familiemedlem. Det betyder helt konkret, at den månedlige ydelse bliver endnu lavere og man kan tilmed fordele betalingen mellem sig, som man ønsker. Hvis man deler udgiften 50/50 mellem sig, er det muligt at have en veludstyret C1 i tre år for lidt over 30 kr. om dagen pr. person

Konceptet gælder for C1 i en særlig Le Mans udgave, der er udstyret med bl.a. bakkamera, 7” Touch skærm, Apple CarPlay, automatisk klimaanlæg mm.

C1 Dele-leasing ved 2 personer har en månedlig ydelse på 598 kr. pr. person, og hvis man ønsker at have sin C1 helt for sig selv, kan aftalen tegnes for 1 person til en månedlig ydelse på 1.195 kr.

”Det med småt”

C1 Dele-leasing ved 2 personer: Samlet udbetaling pr. person: 11.250,-. Samlet udbetaling: 22.500. Samlet betaling i perioden pr. person: 33.060,-. Samlet betaling i perioden: 66.120,-. Samlet årlig kørsel: 10.000 km. Løbetid: 36 mdr.

C1 privatleasing ved 1 person: Samlet udbetaling: 22.500,-. Samlet betaling i perioden: 66.120,-. Samlet årlig kørsel: 10.000 km. Løbetid: 36 mdr.

Privatleasing via Citroën Finans v/Jyske Finans. Citroën C1

Privatleasing via Jyske Finans. Samlet betaling i perioden er inkl. afleveringsgebyr kr. 600. Priserne er inkl. finansierings- og leveringsomkostninger samt service i perioden. Priserne er ekskl. dæk, forsikring, brændstof, Adblue og øvrige væsker samt grøn ejerafgift. Kaskoforsikring, positiv godkendelse af kunden/kunderne og betaling via NETS forudsættes. Der indgås én leasingaftale og udstedes én faktura vedr. både ekstraordinær leasingydelse, mdl. leasingydelse og eventuel slutopkrævning, derfor er det op til kunden/kunderne selv at dele ydelse op imellem sig. Alle kunder hæfter fuldt ud for alle forpligtelser i henhold til aftalen. Ved leasingperiodens udløb returneres bilen til Jyske Finans. Ved opsigelse af aftalen kræves at opsigelsen tiltrædes af alle kunderne. Der tages forbehold for pris-, afgiftsændringer og trykfejl.

Hanne Langsig Sørensen

Pressekontakt Head of Group PR +45 21 72 51 72