Annette Schweizer-Leischner, ejer og CEO for ESKA ERICH SCHWEIZER GmbH og Dr. Werner Conrad, ejer og CEO for Conrad Electronic, var begge til stede under prisoverrækkelsen

Conrad og ESKA: Stærke forbindelser gennem 50 år

Det 50-år lange partnerskab mellem Conrad og ESKA blev sat i værk i 1968 af Werner Conrad (bedstefar for Conrads nuværende CEO) og Erich Schweizer (far til virksomhedens nuværende CEO) med et oprindeligt afsæt i rundt regnet 100 forskellige sikringer. Siden er partnerskabet blevet udviklet på tværs af begge generationer og over tiden. I dag sælger ESKA et program af 2.500 komponenter gennem Conrad, et langvarigt og succesrigt samarbejde, som ESKA for nyligt har belønnet ved overrækkelse af en pris til sin loyale distributionspartner.

“Conrad er en af de vigtigste distributører for ESKA i dag, og vores eksklusive partner for online-distribution”, sagde CEO, Annette Schweizer-Leischner, i anerkendelse af det langvarige distributionspartnerskab mellem de to virksomheder. "Siden begyndelsen af vores partnerskab har Conrad opnået en hastig vækst, og ESKA er stolt af at være en del af den succes. Kontinuitet, tillid og innovation vil fortsat være fundamentet for de næste 50 års succes – og det vil følge den høje standard, som blev etableret af vores forfædre”.

“Det er en stor ære for os at modtage denne pris, som ikke kun bekræfter succesen i vores samarbejde, men også beviser vores evne til at opfylde vores kunders behov for ESKA-produkter over de seneste 50 år”, tilføjede Dr. Werner Conrad under overrækkelsen af prisen.

I mere end 70 år har ESKA Erich Schweizer GmbH udviklet og fremstillet et trendsættende program inden for sikkerhedsteknologi fra sit hovedkvarter i Kassel under kvalitetsstemplet “Made in Germany”. Via Conrad tilbyder virksomheden innovative produkter til bygninger, grønne energiløsninger, solcelleanlæg, smart-homes, medico og hvidevarer, forbrugerelektronik og industriapplikationer (som styring og moniteringsformål).

Flere informationer om ESKAs produktudvalg fra Conrad kan findes her.

Billedet kan downloades i både høj og lav opløsning ved at klikke her