Aviator i Københavns Lufthavn har valgt Coor som ny rengøringsleverandør

Aviator i Københavns Lufthavn har valgt Coor som ny rengøringsleverandør

Pr. 1. januar 2016 skal Coor Service Management stå for rengøring og soignering af Aviators lokaler i Københavns Lufthavn. Aviator er kendt for at udføre værdiskabende lufthavnsservices for flyselskaber i hele Skandinavien samt England.

Aftalen mellem Aviator og Coor er en single service-kontrakt om rengøring af alle Aviators lokaler i lufthavnen, både land- og air side, samt de to lounges – Aviator Lounge og CPH Apartments – Operated by Aviator, som skal soigneres dagligt. Aviator har i Københavns Lufthavn mere end 1.200 gæster igennem hver dag fra flyselskaber som Emirates, Finnair og British Airways.

- I 2015 ændrede Coor strategi fra kun at satse på IFM-kontrakter til også single services-leverancer. Vi er derfor ekstra stolte over, at vi allerede på kort tid har vundet flere single services-kontrakter, bl.a. denne spændende rengøringsleverance til Aviator, siger Jørgen Utzon, adm. direktør for Coor Service Management i Danmark.

Under salgsprocessen var der en god kommunikation og dialog, hvor Coor kunne tilbyde Aviator en troværdig, professionel og pålidelig leverandør. Kontrakten med Aviator er med til at cementere Coors fokus på kvalitetsløsninger i form af rengørings- og IFM-kontrakter til virksomheder i og nær Københavns Lufthavn.

- Vi valgte Coor som ny rengøringsleverandør, da de kunne tilbyde os en service og kvalitet, som vi ønskede over for vores kunder og vores 500 medarbejdere, der arbejder på alle tider af døgnet året rundt. Desuden havde vi hørt godt om Coor fra andre af vores samarbejdspartnere og konkurrenter her i Københavns Lufthavn, siger Casper Olhoff Dons, Commercial Directori Aviator.Content Bottom

Mere information, pressebilleder m.v. findes på www.coor.dk og http://www.mynewsdesk.com/dk/coor.

Venligst kontakt for yderligere information: Jørgen Utzon, adm. direktør, Coor Service Management A/S, +45 2363 7178, jorgen.utzon@coor.com

Coor Service Management er en ledende nordisk facility management-leverandør, primært inden for integrerede og komplekse serviceløsninger (IFM). Coor tilbyder serviceydelser inden for intern service (soft FM), ejendomsservice (hard FM) og strategisk rådgivning i form af innovation og udvikling af kundernes servicevirksomhed. Ved at udføre, lede, udvikle og effektivisere kundernes servicevirksomheder, understøtter Coor kundernes kerneforretning samt skaber merværdi over tid. Vi kalder det smart service – SERVICE med IQ.

Blandt Coors kunder findes et stort antal større og mindre offentlige og private virksomheder i Norden, bl.a. AB Volvo, Aibel, dansk politi, DR, E.ON, Ericsson, NNIT, NCC, Pandora, Saab, Sandvik, SAS, Statoil, Skanska, TeliaSonera, Trafikverket, VELUX og Volvo Cars. I Danmark servicerer vi dagligt over 20.000 servicebrugere hos ca. 20 store kunder - fordelt på mere end 300 lokationer i Danmark.

Coor blev grundlagt i 1998, og i juni 2015 blev virksomheden børsnoteret på Nasdaq Stockholm. Pr. d. 30. september 2015 havde virksomheden ca. 6.400 medarbejdere ansat, primært i Danmark, Sverige, Norge og Finland, samt en årsomsætning på 5,9 mia. DKK (lbd. 12 mdr.). Coor er ansvarlig for virksomhedens aktiviteter i forhold til kunder, medarbejdere, ejere samt virksomhedens påvirkning på samfundet og miljøet i et bredere perspektiv. Læs mere på coor.dk.

Jørgen Utzon

Adm. direktør Coor, Danmark +45 2363 7178