Forum på Frederiksberg bliver nyt testcenter

Fra mandag kl. 12 står Forum på Frederiksberg klar som nyt testcenter.

Testcenteret er et kviktest-center og kommer til at have åbent hver dag fra kl. 8-20

”Testkapaciteten er afgørende for, hvornår vi kan komme i gang med den genåbning, som vi alle længes efter. Derfor er jeg meget glad for, at vi i samarbejde med Region Hovedstaden og Copenhagen Medical, kan åbne Danmarks største testcenter her på Frederiksberg. Jeg håber, centret bliver flittigt brugt, og at det kommer til at gøre det lettere og hurtigere at blive testet for rigtigt mange borgere,” siger borgmester Simon Aggesen (K).

Det er Copenhagen Medical, der er Direktør i Copenhagen Medical, Jeppe Handwerk er glade for at kunne bidrage på Frederiksberg.

"Vi er glade for opgaven og går ydmygt til den. Vi glæder os til at hjælpe borgerne på Frederiksberg med en stor og let tilgængelig testkapacitet," siger han.

12-15 årige skal have følgeskab af en voksen og børn under 12 år kan ikke testes.

Regions

Copenhagen Medical A/S er importør og distributør af Covid 19 Antigen- og antistof test fra sydkoreanske SD Biosensor. Driver kvik-testcentre i en række kommuner i Region Hovedstaden.

Pressekontakt Pressekontakt

Sundhed, der passer til dit liv

Copenhagen Medical A/S blev skabt, da coronapandemien ramte Danmark. Opgaven med at kvikteste for COVID-19, har givet os værdifuld erfaring, med at levere en sundhedsydelse af høj kvalitet på en tillidsvækkende, tilgængelig og ordentlig måde. Det fortsætter vi med.

For at sikre fremtidens høje niveau indenfor sundhedsydelser er der behov for øget samarbejde mellem offentlige og private aktører. Vores ydelser tilpasses fremtidens behov for tilgængelighed og fleksibilitet igennem øget digitalisering og individualisering.

Vores mission er at højne danskernes sundhed med fokus på forebyggelse og give større indblik i muligheden for at påvirke eget helbred. Hvor og hvornår, det passer den enkelte bedst.

Copenhagen Medical A/S
Sankt Annæ Plads 11, 1. sal