Kviktest-center i Forum holder døgnåbent fra fredag

Når kviktest centeret i Forum åbner fredag morgen kl. 6, lukker det ikke igen, før der er styr på smittetrykket på Frederiksberg. Selskabet bag det store kviktest-center i Forum, Copenhagen Medical, har nemlig besluttet at holde centeret døgnåbent de næste dage, til man ser, hvordan smittetrykket på Frederiksberg udvikler sig.

Foreløbig forventer Copenhagen Medical at have 20 podestationer åbne.

”Vi følger situationen nøje og er der et større behov mobiliserer vi derefter,” siger pressechef i Copenhagen Medical Trine Baadsgaard.

Regions

Copenhagen Medical A/S er importør og distributør af Covid 19 Antigen- og antistof test fra sydkoreanske SD Biosensor. Driver kvik-testcentre i en række kommuner i Region Hovedstaden.

Pressevagt

Pressekontakt Pressevagt

Sundhed, der passer til dit liv

Copenhagen Medical A/S blev skabt, da coronapandemien ramte Danmark. Opgaven med at kvikteste for COVID-19, har givet os værdifuld erfaring, med at levere en sundhedsydelse af høj kvalitet til borgerne, på en tillidsvækkende, tilgængelig og ordentlig måde. Det vil vi gerne fortsætte med.

Vores mission er at højne danskernes sundhed med fokus på forebyggelse og give større indblik i muligheden for at påvirke eget helbred. Hvor og hvornår, det passer den enkelte bedst.

For at sikre fremtidens høje niveau indenfor sundhedsydelser er der behov for øget samarbejde mellem offentlige og private aktører. Vores ydelser tilpasses fremtidens behov for tilgængelighed og fleksibilitet igennem øget digitalisering og individualisering.

Copenhagen Medical A/S
Gammel Mønt 3A, 1-2. sal