Adm. Direktør i Vilomix, Peter Iversen, havde som alle gæster en rigtig god dag.

Stor interesse for Vilomix’ 40 års jubilæum

Hele 450 gæster deltog i fejringen af Vilomix’ 40 års jubilæum og fabriksindvielse.

- At se vitamin- og mineralproduktionen var det store trækplaster. Stort set alle besøgende tog imod tilbuddet om at få en rundvisning, der var bemandet med vores medarbejdere ved fem stationer, og hvor alle led i værdikæden blev beskrevet. Det var virkelig dejligt at se den store faglige interesse fra vores kunder, fortæller Adm. Direktør i Vilomix, Peter Iversen, om det vellykkede jubilæumsarrangement, der også bød på faglige indlæg, livemusik og lækker mad og drikke.

Vilomix producerer kundetilpassede vitamin- og mineralblandinger til husdyrproducenter samt til foderstofindustrien. Det gøres med så stor succes, at en udvidelse af både fabrik- og lagerfaciliteter var en nødvendighed, for på trods af at den nuværende fabrik kører i døgndrift, kunne den ikke længere klare den stigende efterspørgsel på varer. Udvidelsen af fabrikken består af en ny produktionslinje med yderligere 40.000 tons i kapacitet, et nyt 20 meter højt silotårn og en ny lagerbygning på 3.500 kvadratmeter.

- Vi er utrolig glade for den store opbakning, der var for at fejre såvel jubilæum som indvielse af vores nye produktionslinje fra både kunder, samarbejdspartnere og kollegaer, og takker alle for en rigtig god dag, slutter Peter Iversen.

Peter Iversen
Adm. Direktør i Vilomix
Tlf. +45 2462 2613

Søren Møgelvang Nielsen
Tlf. +45 2332 8274

Danish Agro koncernen består af en række agroindustrielle selskaber i ind- og udland. De har alle den overordnede målsætning - i et tæt samspil med kunderne - at medvirke til værdiskabende løsninger på de enkelte bedrifter. Koncernen er beskæftiget inden for salg af foderblandinger, råvare- og vitaminforblandinger, gødning, planteværn, såsæd og energi samt køb af afgrøder fra landbruget. Endvidere forhandler koncernen en række stærke maskinbrands til landbruget samt driver en omfattende kæde af hobby- og fritidsforretninger. Danish Agro Koncernen beskæftiger ca. 5.000 medarbejdere og vil i 2019 have en omsætning i niveauet 34 mia. kr.