”Det er dårligt til at forstå…”

En kvinde fra Nyborg vandt i lørdags 3.615.169 kroner. Det er dårligt til at forstå, siger hun. Måske bliver det mere virkeligt, når hun og manden får bestilt billetter til drømmerejsen eller køber nye møbler.

- Det er meget mærkeligt det hele. Jeg har spillet Lotto længe og plejer at købe en LynLotto hver uge, når jeg husker det. Men det her er dårligt til at forstå.

Sådan siger den kvinde i 50’erne, som i lørdags var en af de heldige i Lotto. På hendes kvittering havde hun nemlig de syv vindertal på en række, og det betaler sig med 3.615.169 kroner.

- Jeg havde set i fjernsynet, at der var vundet hos Sparkøbmanden. Og jeg havde da også tænkt, at der var en chance for at det var mig, da jeg vidste, jeg havde købt min LynLotto der. Men jeg var på arbejde og besluttede mig for at vente med at tjekke det til dagen efter. Kvitteringen lå i min pung, men jeg tænkte faktisk ikke så meget over det, fortæller hun videre.

Dagen efter kunne hun dog ikke vente længere. Kvinden tog til en Danske Spil-forhandler og derefter i banken. Begge steder bekræftede de gevinsten.

- Jeg kunne slet ikke finde ro. Jeg ringede til mine nærmeste, blandt andet min mand, som godt vidste, at der var vundet hos købmanden. Han havde troet, det var ham, der var heldig, for han havde også købt sin LynLotto der, griner hun og tilføjer:
- Han lever nok med det.

Nu venter der ægteparret et liv som Lotto-millionærer med alt, hvad det indebærer.

- Vi skal nyde, at vi nu har råd til nogle af de ting, vi ikke har haft råd til før. Vi skal måske have nye møbler og helt sikkert ud og rejse. Og så skal vi også gøre noget for vores børn og børnebørn, slutter hun.

Det heldige spil er købt hos: Spar, Harevænget 2, 5800 Nyborg.

Kvinden ønsker ikke at stå frem med navn.

• lotto
  • lotto vinder

4,3 millioner kroner til gode formål – hver dag!
Dansk Tipstjeneste A/S blev stiftet den 21. juli 1948, og den første Tipskupon med 12 kampe fra den danske førstedivison i fodbold så dagens lys i maj måned året efter.

Virksomheden, som pr. 1. juli 2006 skiftede navn til Danske Spil A/S, er en koncern, der består af moderselskabet Danske Spil A/S og datterselskabet Dansk Automat Spil A/S.

Danske Spils sjæl er "til glæde og til gavn". Danske Spil er til glæde for de mange danskere, der underholder sig med spil og til gavn for alle overskudsmodtagerne.
Det er denne dobbelttydighed, der er det positive omdrejningspunkt i hele Danske Spils Corporate Branding strategi.