Oddset-spiller vandt 239.000 kroner

En Oddset-spiller fandt den helt rigtige blanding, da der blev snoldet igennem med en frisk fredagskupon.

Gevinsten lyder på 239.000 kroner. Set med fodboldøjne var fredagen en noget tam omgang. Men så er der jo ikke andet at gøre end at kaste sig over de kampe, der nu en gang er!

Det gjorde denne Oddset-spiller - og med stor succes. Otte kampe blev gravet frem og puttet i posen. Der var både irsk, russisk, norsk og svensk bold i blandingen.

Det samlede odds lød på 2.671,73, og det investerede Oddset-spilleren 300 kroner i. Den svenske kamp blev aflyst og dermed sat til odds 1,00. Men mon ikke Oddset-spilleren lever fint med det, for de syv andre kampe strøg hjem til et samlet odds på 797,53. Dermed løber gevinsten op i 239.259 kroner.

Den gyldne kvittering

11 1  Volga Nizhny Novgorod - Krylya Sovetov  2-0  1.85
14   Husqvarna FF - Motala AIF FK  Aflyst
16 1  Brann - Sogndal (0-1)  2-1  2.50
18 X  Bohemians - Sligo Rovers  0-0  3.10
22 2  Galway United - Bray Wanderers (1-0)  1-3  2.75
23 X  St. Patricks Athletic - Derry City  1-1  3.10
25 2  UCD - Shamrock Rovers (1-0)  2-6  2.25
279 X  Spartak Moskva - Rubin Kazan  0-0  2.90
Samlet odds: 797,53Indskud: 300 kronerGevinst: 239.259 kroner Spillet er købt på www.danskespil.dk.

• tips & lotto
  • tips
  • oddset
  • danske spil a/s
  • fodbold
  • fodbold kampe
  • odds
  • oddset-spil

4,3 millioner kroner til gode formål – hver dag!
Dansk Tipstjeneste A/S blev stiftet den 21. juli 1948, og den første Tipskupon med 12 kampe fra den danske førstedivison i fodbold så dagens lys i maj måned året efter.

Virksomheden, som pr. 1. juli 2006 skiftede navn til Danske Spil A/S, er en koncern, der består af moderselskabet Danske Spil A/S og datterselskabet Dansk Automat Spil A/S.

Danske Spils sjæl er "til glæde og til gavn". Danske Spil er til glæde for de mange danskere, der underholder sig med spil og til gavn for alle overskudsmodtagerne.
Det er denne dobbelttydighed, der er det positive omdrejningspunkt i hele Danske Spils Corporate Branding strategi.