DEKRA fejrer flytning til nye lokaler med åbent hus arrangement

DEKRA fejrer flytning til nye lokaler med åbent hus arrangement

DEKRA, Danmarks førerende udbyder af transportkurser, er flyttet til nye og større lokaler i Rødekro. For at fejre flytningen inviteres alle interesserede til et åbent hus arrangement den 21. september fra kl. 13.00 til kl. 17.00. Den nye adresse er Hallandsvej 5 i Rødekro.

DEKRA byder på en hyggelig eftermiddag, hvor der serveres pølser fra pølsevognen og forfriskende drikkevarer. Arrangementet er åbent for alle, der ønsker at opleve DEKRAs nye faciliteter i byen og kræver ingen tilmelding. Som en særlig gestus vil de første 50 gæster modtage en termokaffekop som gave.

Bedre faciliteter og flere kurser

DEKRA ser frem til at vise deres nye lokation frem. Christian Burkal Jørgensen, afdelingschef hos DEKRA og medarrangør af åbent hus arrangementet, udtaler:

”Vi ser frem til at byde vores samarbejdspartnere, kursister og andre interesserede velkommen til vores åbent hus arrangement og vise dem vores nye faciliteter. Afdelingen er blevet præcis som vi drømte om, og vi er glade for, at vi nu kan tilbyde sønderjyderne endnu bedre kursusfaciliteter samt et bredere udvalg af kurser, end vi kunne på vores tidligere lokation.”

Rundvisning på Rødekro-afdelingen

Til åbent hus arrangementet får gæsterne blandt andet mulighed for at opleve DEKRAs nye gaffeltruckfaciliteter på 800 kvadratmeter. Herudover får gæsterne også chancen for at besøge de fire nye undervisningslokaler, som danner rammerne for DEKRAs kurser på lokationen. Med flytningen har DEKRA udvidet deres kursusudbud i Rødekro og tilbyder nu en bred vifte af kurser, herunder EU-efteruddannelsen for bus- og lastbilchauffører, kurser i farligt gods, varebilskurser samt gaffeltruckcertifikat.

DEKRA er en global leder inden for sikkerhed med tilstedeværelse i mere end 60 lande. Organisationen er dedikeret til at fremme sikkerhed på vejene samt på arbejdspladser og i hjemmet. DEKRA tilbyder en bred vifte af uddannelsesmuligheder inden for transportsektoren og er stolt af at være Danmarks største udbyder af transportkurser. I Sydjylland har DEKRA afdelinger i Rødekro, Vejen og Vejle.

Christian Burkal Jørgensen

Afdelingschef Job og Uddannelse 40376546