DEKRA skriver historie og afslutter 2023 med et hattrick – overtager tre nye bilsynshaller.

Året lakker mod enden, og DEKRA Bilsyn fejrer ikke blot et imponerende hattrick af tre nye synshaller, men byder samtidigt også velkommen til de mennesker, der til daglig driver hallerne.

I Viborg er Verner Poulsen, en af de tre ejere, der har valgt at sælge sin synshal til DEKRA, og han træder dermed ind i et nyt spændende kapitel. Blandt oliepletter og duften af motorolie har Verner Poulsen i 16 år drevet sin egen synshal i hjertet af Viborg. Med 26 år i branchen har han været dedikeret til at levere sikkerhed og kvalitet til privatbilister og erhvervskunder - og for ham er synshallen mere end blot en forretning; det har været hans livsværk. Så det er med lige dele spænding og forventning, at Verners Bilsyn den 15.01.24 slår dørene op som en del af DEKRA.

’Det har været en utrolig rejse at drive min egen synshal i Viborg i alle disse år. Nu ser jeg, som en del af DEKRA, frem til at fortsætte med den samme dedikation og erfaring, men med det ekstra engagement fra en stærkere og større støtte. Jeg er glad for, at jeg stadig kan drive synshallen på min egen måde og bevare den velkendte tryghed for mine kunder. Dette skridt betyder ikke kun mere tid til min familie, men også en mulighed for at bringe DEKRAs ekspertise ind i den kvalitet og service, som er det, jeg står for’, siger Verner Poulsen, ejer af Verners Bilsyn, der nu bliver til DEKRA.

De to andre haller i DEKRA Bilsyns hattrick, Brørup Bilsyn v/Joen Kaltoft og Assens Bilsyn v/ Carsten Mikkelsen og Joachim Johansen, der begge åbner i de første måneder af 2024, er ikke blot en udvidelse af virksomhedens geografiske rækkevidde; det er historien om mennesker, der forener deres viden og ekspertise for at skabe noget større. Verner Poulsen, nu en del af DEKRA-familien, bringer ikke kun sin synshal, men også årtiers erfaring og en personlig tilgang til synsprocessen.

’Historier som Verners Bilsyn er hjertet af vores succes. Vi ønsker ikke blot at udvide antallet af vores synshaller, men også at fortsætte med at bygge på de dybt forankrede relationer, som disse synshaller har opbygget med lokale samfund, men også sikre, at både medarbejdere og ejere bliver taget godt imod, så de kan føre det, de allerede har opbygget, videre," siger Mikael Morell, Direktør DEKRA Bilsyn.

Selvom Verner Poulsen overdrager nøglerne til DEKRA, forsikrer han sine kunder om, at mødet i bilsynshallen forbliver uændret. Trygheden og kvaliteten, som kunderne kender så godt, er stadig en central del af oplevelsen, og Verner ser frem til at fortsætte dette engagement under DEKRAs banebrydende vinger. DEKRA Bilsyn fortsætter med at skrive historie, ikke kun som Danmarks hurtigst voksende synskæde, men som fortællingen om mennesker, ekspertise og en forpligtelse til at skabe trygge veje for alle bilister.

Mikael Morell

Administrerende direktør DEKRA Bilsyn 31 63 20 98