Bella Centret den 10. og 11. april

Besøg Deltaco på Lys & EL, ejendomsmessen

Besøg Deltaco stand A05 på Lys & El, ejendomsmessen i Bella Centret den 10. eller den 11. april. Begge dage åben fra kl. 09:00 til kl. 17:00.

Vi viser bl.a. Ubiquiti' nye 60*60 LED paneler, som får strøm via et netværkskabel og en POE switch, RING video dørklokke, Elektrisk løbehjul fra Xiaomi , Nexa smartstyring af strøm samt flere andre spændende nyheder.

• Teknologi, generelt

Deltaco blev grundlagt i 1991 og er en af Nordens ledende nicheditributør af el- og IT-produkter.

Virksomheden har et meget konkurrencekraftigt sortiment gennem effektiv indkøb i Asien, et moderne logstikcenter i Stockholm og en bred distribution til de fleste store nordiske forhandlere. Virksomheden har vist stabil organisk vækst og øget omsætning hvert år siden starten for 27 år siden. Deltaco har mere end 150 ansatte, hovedkontor i Stockholm og datterselskaber i Danmark, Finland, Norge og Litauen. Virksomheden er eget af DistIT AB som er noteret på First North under forkortelsen DIST. For mere information se www.deltaco.dk og www.distit.se

​Torsten Christensen

Pressekontakt Salgschef/Sales Manager +45 3814 0664