CAIS 3 1:1 er den tredje generation af NIODs prisvindende Copper Amino Isolate Serum

CAIS 3 1:1 er den tredje generation af NIODs prisvindende Copper Amino Isolate Serum. . Et serum, der vedligeholder en sund hud og
stimulerer hudens reparation samt dannelsen af kollagen. I modsætning til den traditionelle måde at behandle synlige aldersstegn på, virker CAIS 3 1:1 forebyggende ved at opretholde en god sundhed af huden, hvilket minimerer alderstegn.

Kobberpeptider findes naturligt i vores blodplasma og understøtter adskillige sundhedsfunktioner vedr. heling og vedligeholdelse af hudens kollagenniveauer. Derudover modvirker kobberpeptider synlige tegn på hudens aldring, herunder forringet struktur, ujævn hudtone, forstørrede porer og en generel mangel på glød

Den nye CAIS 3 1:1 indeholder 1% koncentration af færdigblandet og fuldstændig stabil GHK-Cu sammen med 1% GHK-peptid. I modsætning til tidligere generationer af CAIS kræves der derfor ingen blanding af ingredienser længere. Formlen indeholder også kollagen-understøttende peptider, plantebaserede glykogener kombineret med sfæroiddannende Myristoyl Nonapeptide-3, som
indkapsler peptiderne for bedre penetration, og tværbundet hyaluronsyre (Hyaluron Crosspolymer).

Påføres i ansigtet morgen og aften, direkte efter rens og før kraftfulde serum og/eller creme.

Vejl. pris 409 kr, 15 ml
Vejl. pris 639 kr, 30 ml

• Sundhed, sundhedsvæsen, lægemidler

• niod
  • profesionel hudpleje
  • deciem

Dermarome er Nordens førende distributør inden for hudpleje og makeup. I vores produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI ,LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, Mr & Mrs Tannie, LOVA SKIN og N.C.P. Med mere end 30 år i branshen har vi en solid erfaring og vi arbejder progressivt for at skabe nye værktøjer til viden og vækst. Sammen med vores partnere hos hudplejesaloner, SPA'er, parfumerier, stormagasiner og e-tailers ønsker vi at stå for øget viden, kvalitet og service i vores branche. Dermarome er en del af Dermanordic, Nordens førende distributør af professionel hudpleje og makeup. Virksomhedskoncernen inkluderer også hudplejeskolerne; Elisabethskolan, Sveriges første og ældste internationalt godkendte kosmetologskole, Skin Care Academy i Oslo og Kosmetologskolen i København.